Bölüm 35

467 40 1
                                    

Birinin bir şey anlatmaya başlamak için 1 dakikası vardı, iyi güzel. Ama kimse bir şey anlatmaya başlamadı. Zaten geriye kalanlardan olan ben, kendi üzerime alınmadım. O yüzden kim ne diyecek diye etrafa baktım. Ama birinin bir şey anlatmasını bırak, kimse pot bile kırmıyordu. İyi de şu ana kadar, anlatmamanın sonunun daha kötü olduğunu anlamamışlar mıydı? Sessizlik Uğur'un Aslı'ya laf etmesiyle bozuldu.

"Ne istedin kızdan? Kendi halinde biriydi, yaptığın hiçbir şeyi de çaktırmadı kimseye. Evet doğru hiçbirimiz hiçbir şeyi fark etmedik, belki biz de suçluyuz bu konuda. Ama sen daha kendini savunmayı bile doğru düzgün öğrenememiş birine zorbalık yaparken utanmıyor muydun? Bir de iyi insan rolleri kesiyorsun."

Zavallı kız (ona böyle acımalı mıydım bilmiyordum) utançtan hiçbir şey diyemedi, sadece yere baktı. Eğer bir gram vicdanın varsa yaptığın kötü bir şey er geç sana vicdan azabı olarak geri döner. Ama böyle herkesin içinde, kendi isteğin dışında yaptığın şeyler ortaya dökülünce, herkesin odak noktası sen olunca her şey daha da utanç verici oluyor. En azından yaptığından utanacak kadar yüzü varmış.

Aslı: "Üzgünüm... Zaten hatamı fark edip bırakmıştım. Asıl sorun da buradan çıkmamış anladığım kadarıyla, devamında başka bir şeyler olmuş."

Aytaç: "Arkadaşın süresi bitiyor zaten. Herhalde anlatmaya niyeti yok."

Her ne kadar süre kısa olsa ve birazdan zaten öğrenecek olsam da, ister istemez içimden tahmin yürüttüm. Cevap ben olamazdım, böyle karşı çıkıp laf ettiğine göre Uğur'un olması da pek olası değildi. Burak gibi pısırık bir sapığın da o kadar cesareti olduğunu sanmıyordum. Yoksa... Dışarıdan böyle gözükse de kıza karşı bir koz bulup kimsenin olmadığı zamanlarda mı sıkıştırıyordu?

Uğur: "Yalnız seçeneklere bakınca cevap Kaan'da gibi duruyor. O da sırrının saklanması karşılığında kimseyle konuşmama sözü vermişti. Belki sözünü bozmaktan korktuğu için konuşmuyordur? Yoksa sakladığın şey bu muydu?"

Kaan ifadesiz gözlerle baktı fakat cevap vermedi. Uğur iyi bir noktaya değinmişti. Eğer cevap Kaan'daysa; ya anlatıp sessizliğini bozacaktı ve bunun cezası olmasından korkuyordu, ya da anlatmayıp anlatmamanın cezasını çekecekti. Bir dakika gibi kısa sürede içinden çıkmak için çok zor bir ikilem.

Bir cevap gelmeden önce süre bitti.

<Mesaj> 0507...: "Madem öyle... Beraber bakalım."

Bu mesajın ardından, ekran görüntüleri ve ses kayıtları geldi. Önce fotoğraflara baktım. Kaan ve Zeynep'in normal arkadaş gibi konuşmaya başlamaları, daha sonra yavaş yavaş birbirlerine açılmaları, daha sonra da Zeynep'in Kaan'a attığı kendi açık fotoğrafları vardı konuşmalarda. Olaylar bu şekilde gelişmişti. Her ne kadar burada amaç Kaan'ı utandırmak, açığa çıkarmak olsa da sonuçta kız da onunla birlikte yanıyordu resmen. O yüzden hepsine ayrıntılı bakmaya gönlüm el vermedi. Ama olaylar özetle böyle ilerlemişti. Anladığım kadarıyla Kaan bu yakınlaşmayı daha önceden planlamış, Aslı sayesinde kızın aslında ne kadar kendi içine kapanık ve zayıf olduğunu görmüştü. Ona ne yaparsa yapsın sessiz kalacağını tahmin etmişti. Ona böyle yakınlaşarak tehdit amacıyla kullanacağı şeyler elde etmişti. Sonrasında yaptıklarını da kendi ağzından, kendi ses kayıtlarından öğrendik. Hakan kendi telefonundan ses kayıtlarını açıp, hepimizin duyabilmesi için sesini iyice yükseltti.

Ses kaydı: "Aşkım... Bunlardan biraz daha yolla bana kudurdum. Bir de yarın bana biraz para getirebilir misin acil ihtiyacım var. Babaannenden biraz daha çalabilirsin diye düşünüyorum."

Ses kaydı 2: "Am**a kodumun kızı neden okula gelmiyorsun aptal or*spu! Bir gel senin belanı sik*cem yok öyle eve alışveriş yaptım diyip özür dilemeler falan getireceksin gerekirse git kendini s*ktir hiç umurumda değil senin yüzünden el aleme rezil old-"

Konu neydi tam anlamamıştım ama kötü bir şeyler döndüğü belliydi. Tam burasında ses kaydı kesildi çünkü Kaan dayanamayıp Hakan'ın telefonunu alıp fırlattı ve "Yeter." diye bağırdı. Telefonunun fırlatılmasına sinirlenen Hakan "NAPIYOSUN LAN S*KİK" diye bağırarak Kaan'ı yumruklamaya başladı. Kimse de müdahale etmedi.

<Mesaj> 0507...: "Tehditlerinle onu sessizliğe boğmuştun. Senin de cezan sessiz kalmaktı. O başına gelen her şeye rağmen sustu, sen başına gelen 'bir' şeye rağmen susamayıp cezandan kaçtın. Oysa ki tek yapman gereken oturup dinlemekti. Zeynep babaannesiyle yaşayan yalnız bir kızdı, bundan faydalanmayı kolay gördün. Ama bazılarımız sessizlerin sesi olmak için var. Şehir dışında yaşayan ablası vardı, belki bilmiyorsundur. Ona bunları iletiyorum, belki yakın zamanda döner :) "

Olanlar hakkında hiçbir şey konuşmaya fırsat bulmadan, hemen ardından bir mesaj daha geldi.

<Mesaj> 0507...: "Ha bu arada, birinizle oynamaktan vazgeçtim. Cidden sende herhangi bir şeyi söyleyecek, anlayacak potansiyel yok zaten. Üstüne baya iğrenç birisin. Direkt polise yolladım seninkileri belki evine gidiyorlardır haberin olsun."

Geriye sadece Burak, Uğur ve ben kalmıştık. Bahsettiği üçümüzden biriydi.

------------------------------
Kusura bakmayın staj, okul falan derken yeni bölüm biraz gecikti. İyi olması için de uğraştım biraz aceleye getirmek istemedim. Umarım beğenirsiniz, birkaç bölüm sonra finale geliyoruz zaten c: 0 tanıtımla oyun kategorisinde, sır kategorisinde 1. lik görüp gizem kategorisinde de 18'leri falan zorladık, hepinize tekrar teşekkür ediyorum desteğiniz için <3 AYRICA İLK BÖLÜMDEN BURAYA TÜM BÖLÜMLERE YILDIZ BASARAK GELENLER BAL OLSAYMIŞ

Sırlarınızı BiliyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin