Bölüm 31

485 31 0
                                    

<Mesaj> 0507...: " 1- İlk başta ortaya çıkan fotoğraf koleksiyonunu hatırlarsınız. Birisi o olaydan sonra o fotoğrafları satın aldı. Kim? Süre 1 dakika"

Aslı bu mesajı okuyunca yukarı doğru bakıp çok derin bir iç çekti. İnandırıcı olması için zamanında onun fotoğrafı paylaşılmıştı. Belki hepimiz mağdurduk, ama mağdur olduğu onun kadar gözüne sokulmuş kimse yoktu. İç çekmesi bittikten sonra aniden ayağa kalkıp Burak'a doğru bağırarak koşmaya başladı.

Aslı: "Şerefsiz evladı silmedin mi sen hala onları? Bir de başkasına mı sattın or***u çocuğu!"

Tırnaklarını yüzüne geçirip birkaç kere tokat atmayı başarmıştı ancak devamı gelmeden onu tutmayı başardık. Diğerleri Aslı'yı tutup uzaklaştırırken Sena sessizce yanaşıp sert bir tokat attı ve geri yerine oturdu.

Hakan: "Tamam sakin bırak çocuğu. Ben aldım, tehdit ettim zorla vermesi için. Büyütecek bir şey yok uzatma.

Bu cevap karşısında Can birden parladı ve "Ne demek uzatma lan a****na koduğum" diye bağırarak saldırmaya çalıştı. Tam kavga büyüyecek diyordum ki Sena araya girdi.

"Durun durun. Yeni mesaj gelmiş ona bakın."

<Mesaj> 0507...: "Bravo. İşte dürüstlük. Kendisinin tek cezası iğrenç biri olduğunu kabul etmek oldu. Kabul etmek işe yarıyor görüyorsunuz. O zaman devam edelim;

2- İsmi Rasim, 24 yaşında. Köyde yaşayan, ailesinin köyden başka bir kızla zorla nişanladığı bir kişi. Bir gün internette başka bir kızla konuşuyor, kız onunla tatlı tatlı konuşarak aklını çeliyor. O zaten zorla nişanlanmış biri olduğu için ilk defa kendi isteğiyle bir şeyler yaşadığı için seviniyor. İşler ilerliyor, konuşmalar adamın nişanlısına gönderiliyor. Ailesi ve kendisi tüm köyün diline düşüyor. Kızın abileri tarafından sürekli şiddete uğruyor. Evet, günümüzde köylere de teknoloji girdi. Hepsinin birer telefonu var, huyları değişmese de. Rasim'i ayartıp sonra ifşalayan kişi kim? Süre 1 dakika."

Hikayeyi okuyunca ne düşüneceğimi bilemedim. Pek düşünmeme fırsat olmadı da.

Ezgi: "Bendim, uzatmaya gerek yok. Hak etmişti. Ne kadar zorla nişanlanmış olsa da karşıdaki kişi de zorla nişanlanmıştı, şerefsizlik yapmasına gerek yoktu. Hak etti. Bu kadar, konuşacak bir şey yok. Sizi ilgilendiren bir şey de yok."

En yakın arkadaşımı bir an için tanıyamadım. Gerçekten internette neler yapıyordu böyle? Kendince adaleti sağlamıştı ama... Bilmiyorum. Cevap verirken de çok fazla ciddileşmişti, kimse yorum yapmaya cesaret edemedi.

<Mesaj> 0507...: "Gerçekten bravo. Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. En azından kendince ideallerin var, yaptığının arkasında duruyorsun. Bu oyun senin için burada bitmiştir, keyfine bakabilirsin. Şimdi üç soruluk bir olay geliyor. Yan sınıflardan bir çocuk var, ismine gerek yok. Genelde tek başına takılan, çok yakın arkadaşı olmayan, saf biri. Ama böyle olunca tabii ki saflığını kullanmak isteyenler de çıkabiliyor. Bu işte beraberdiniz, her biriniz, ona yaptığınızda ne payınız olduğunu açıklayın. Süre 3 dakika."

Üç dakika boyunca kimse bir şey açıklamadı.

Sırlarınızı BiliyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin