___
Bölüm 3: "Alaycı Kahkahalar"
"Hayatım çamurdan ve derinlikten oluşuyordu ama ben o karanlık suların bir parçası değildim. O suların içindeki bir varlıktım."
🍁
"Anne beni neden bıraktın?"
"Öyle olması gerekiyordu," dedi buruk bir gülümsemeyle.
"Bari abimi almasaydın anne. Bari o kalsaydı bana." Yutkunamadığımı hissediyordum. Beni on iki yaşında terk etmemiş gibi suratıma gülümseyen annemden gözlerimi çekemedim.
"Seni seviyorum Vera."
Hayatımda duyduğum en büyük yalan, annemin beni sevdiğini söylemesiydi. Ondan sonraki en büyük yalan ise, abimin geri geleceğiydi.
"Her şeye rağmen ben seni seviyordum anne." Ama sana karşı iğrentiden başka bir şey hissetmiyorum artık anne.
Annemin yüzündeki gülümseme yavaş yavaş soldu. Bana bir adım attığında başımı sağa sola sallayarak iki adım geriledim. "Gelme. İstemiyorum artık seni."
Gözlerimin içine bakarak histerik bir kahkaha atınca ürperdim. Annemin duygu geçişleri hep hızlı olurdu zaten, ama bir türlü alışamamıştım işte.
"Küçükken de böyle sinsiydin Vera. Ama buna rağmen seviyorum seni."
Sertçe yutkundum.
"Neden öyle dedin?"
Samimi bir şekilde gülümsedi. "Çünkü sen benim kızımsın. O adama değil bana benziyorsun." Yanlışın var anne, ben senin kızın değilmişim.
"Sana söylediklerimi bu yüzden babana söylemedin." Senin, beni taciz eden adama aşık olduğunu babam bildiğim adama nasıl söyleyecektim anne?
Diyemedim. Allah kahretsin! Rüyamdasın biliyorum ama gerçekleri hâlâ yüzüne söyleyemiyorum.
"Sen kardeşine söyledin mi anne? Kardeşinin kocasına aşık olan kadın gelip bana sinsi diyemez!"
Gözlerini pörtletircesine açtı. Gerçekleri yüzüne söylemem onu şaşırtmıştı. "Eylül!" diye bağırınca korkarak bir adım daha geriledim. Bana yaklaşmaya başladığında aynı orantıda geri gidiyordum. Hayatta tek korktuğum insan karşımdaki kadındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müphem Hayatlar
Novela JuvenilBazen kurduğun hayallerden de zarar gelir. Unutma. Öz ailesine yıllar sonra kavuşan genç bir kızın hikayesi. Yıllarca bir çok acıdan muzdarip olan Sancak ailesinin öz kızlarını bulmasıyla bir araya gelen bir aile... Kızlarının bir anda yaşadığı hab...