İyi okumalar ❤
🍷 3. Bölüm 🍷Genç kız, ailesiyle birlikte büyük salona girdiğinde ortamdaki klasik müziğin eşlik ettiği gürültüden rahatsız oldu. İnsanların neden bu kadar gürültülü olduğunu anlamıyordu. Sadece o muydu sessizlik ve biraz huzur isteyen?
Sadece davetlerde ve ailesi onları eve davet ettiğinde gördüğü insanlarla sıkıcı, sonu gelmeyen selamlaşmalar bittiğinde babası, annesini de alıp birileriyle konuşurken o yanından geçen garsonu durdu. Tepsiden bir kadeh şarap aldı.
Bu şatafatlı mekan kim bilir hangi sözde şirket sahibi ama aslında mafya babasının zenginliğini göstermek için süslenmişti. Parlak avizeler, şamdanlar, kadınların üzerindeki elmaslar, erkeklerin milyon dolarlık saatleri...
Önünde durduğu kokteyl masasının ardından içeriyi inceleyerek şarabından bir yudum aldı. Kenardaki camlarda bir kulbu gördüğünde oraya ilerledi. Tam camın önünde elinde kadehiye durduğunda kulbu tutup yana kaydırdı.
Sürgülü kapı açıldığında mart gecesinin soğuğu güzel elbisesinin açık bıraktığı yerleri titretti. Ama önemsemeden ilerledi ve terasın kenarındaki demirlerin yanına kadar geldi.
Kırmızı kısa elbisesinin eteklerinde ve belinde gümüş parıltılar, bir de ona uygun gümüş rengi topuklu ayakkabılar vardı üzerinde. Koyu kahve saçları beyaz tenini patlatırken kırmızı ruju yüzüne ilk bakılan yerin dudakları olmasını sağlıyordu.
Çok güzel görünmesine karşın soğuk terasa uygun olmayan kıyafeti esen rüzgarla elindeki şarapla birlikte kollarını birbirine dolamasına sebep oldu. Rüzgar soğuktu ama güzeldi. Tıpkı annesinin dediği gibi...
"Burası kıyafetin için fazla soğuk değil mi?" Genç kız kadehinden bir yudum daha alırken duyduğu erkeksi sesle arkasını döndü. Kendisinden büyük olduğu oldukça yakışıklı yüzünün oturmuş hatlarından anlaşılıyordu. Dağ gibi bedenini kaliteli siyah bir takım elbise, siyah saçlar ve terasın küçük ışıklarında parlayan mavi gözler süslüyordu.
"Ama manzara çok güzel." Gerçekten de tam şehrin dışında kalan mekanın gökdelenleri ve yirmi-otuz katlı binaların ışıklarını gören manzarası çok güzeldi.
Kız tekrar önüne döndüğünde adam ceketini çıkararak ona ilerledi. Tam arkasında durduğunda genç kız başını çevirmişti ki ceketini omuzlarına örttü. Kendisinden iki tanenin sığabileceği sıcak ceket bedenini sarıp belinin biraz aşağısında bittiğinde kız ister istemez rahatladığını hissetti.
"Şimdi manzaranın tadını üşemeden de çıkarabilirsin."
🍷
Araba malikanenin olduğu yola girdiğinde genç kadın oturduğu koltukta kollarını birbirine bağlamış, başını cama yaslamıştı. Topuzu dağınık bir topuz halini almıştı ama bu onu kötü göstermek yerine istese yapamayacağı bir saç stili haline getirmişti. Altın rengi ayakkabıları ve uzun kollu yeşil kadife elbisesi üzerindeydi. Bir bacağını diğerinin üzerine atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dip (+18)
Teen Fiction(+18) Elleri, duvara yaslanan kadının iki yanında durdu. Çenesi başının birkaç santim üzerinde duruyordu. Şekerli şampuanın kokusunu uzun zaman sonra ilk defa bu kadar yakından ve sindirerek içine çekiyordu. İkisi de kalbinin deli gibi attığını his...