Bölüm sonundaki açıklamayı okuyun lütfen.
İyi okumalar ❤
🍷 29. Bölüm 🍷
"İşte sebebi bu."
Dakikalardır anlattığı şeylerin hepsini zihnine kazımıştı ama fikri hâlâ değişmemişti.
"Ne anlattığın zerre umrumda değil. Eğer eşimi babası yüzünden tercih edecek olsaydım emin ol bu kişi Rosa olmazdı." Sıkılmıştı ve bu saçmalığı dinlemektense işlerine odaklanmalıydı. Böylece eve daha erken gidebilir ve güzel eşiyle zaman geçirebilirdi.
"Bu yüzden son kez söylüyorum. Rosa ile aramıza giremeyeceksin. Ben de bir daha bu konuşma çağrılarına cevap vermeyeceğim. Biraz daha zorlarsan ortaklığımızı da bitiririm, baba." 'Baba' kelimesini tükürür gibi söylemiş, asla onu öyle görmeyeceğini belirtmişti. Acar kendisini babası gibi görmediği için üzülecek değildi ama bu işi artık bitirmesi gerektiğinin bilincindeydi.
Teoman ayağa kalktı ve tam kapıya ilerlerken Acar'ın sesini duydu. "Seni sevmiyor bile. Kaybettiği sevgilisinin yerini tutuyorsun."
*
Teoman eve geldiğinde gece yarısını geçiyordu ve Mehir çoktan uyumuştu. Üzerindeki ceketi çıkarak gömleğinin düğmelerini söktü. Gömleği koltuğa atıp sehpanın üzerinde kalmış rom şişesine ilerledi. Yanındaki küçük bardağa doldurup tek yudumluk sıvıyı içtiğinde gözleri yataktaki kadında gezindi.
Kahve saçları yastığa dağılmıştı. Siyah çarşaflar ve üzerindeki siyah geceliğin içindeki bembeyaz teni açık perdelerden dolayı bahçeden gelen sarı ışıklarla parlıyordu.
Adam ağır adımlarla yatağa yaklaştı. Bardağı komodinin üzerine koyup ellerini yatağa yasladı. Kadının yüzü adama dönüktü. Açık boynu, güzel yüzü, kızarmış yanakları ve dudakları ile ona muazzam bir manzara sunuyordu.
Teoman gitmesi gerektiğini biliyordu. Ama aylarca izlemek için uyumadığı görüntü şimdi ona ceza çektirmek istercesine karşısındayken onu öpmek istiyordu. Elini yavaşça kaldırdı ve baş parmağıyla yavaşça kadının dudağını okşadı. İçinde onu öpmesi için ısrar eden arzuyu bastırdı. Onu öperse uyanırdı. Özlem katlanılmayacak bir hâl alırdı. Her şeyi mahvederdi.
Elini çekerek dikleşti. Giyinme odasında giyinirken dalgındı.
Bu olayın en kötü yanı Mehir gerçek olmadığını bilmediği için gerçek olsaydı ne yapardı şeklinde bir tepki veriyordu. Oldukça doğal bir savunma güdüsü olmasının yanında başka bir adamla olmasına dayanamıyordu. Hem de ondan uzaklaşmak zorunda kalmasının sebebi bu iken.
Ev ılık olduğundan eşofman altı ve kısa kollu tişört giyip içeri geçti. Yatakta kendine ait tarafa yattığında Mehir yorganın hareketinden huylanarak arkasını dönmüştü. Sonradan hatırlamayacağı kadar silik bir rüyanın son bulmasıyla refleks olarak gözlerini açtı. Kadının uykulu gözlerini aralamasıyla dört kişilik, kral boy yatakta aralarında fazlaca mesafe varken birbirlerine bakıyorlardı.
"Teo..." Uykusu gözlerini ağrıtıyordu. Uyanmak istemediği bir anda uyanmıştı ve tatlı uykusuna geri dönmemek için direniyordu.
"Efendim?"
"Ne zaman geldin?" Kadın ona ulaşmak ister gibi biraz yana kaydı ama bu yetersiz bir çaba olmuş hareketini tamamlayamadan üzerine bir ağırlık çökmüştü. Gözlerini açmaya çalışsa da başaramıyordu ve başına bir ağrı yayılmaya başladığında Teoman bunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dip (+18)
Novela Juvenil(+18) Elleri, duvara yaslanan kadının iki yanında durdu. Çenesi başının birkaç santim üzerinde duruyordu. Şekerli şampuanın kokusunu uzun zaman sonra ilk defa bu kadar yakından ve sindirerek içine çekiyordu. İkisi de kalbinin deli gibi attığını his...