🍷 15. BÖLÜM 🍷

9.7K 211 20
                                    


İyi okumalar

İyi okumalar ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷 15. Bölüm 🍷

Açık hava sineması şehrin seyir tepelerinden birinde olacaktı. Doğayla çevrili, filmlerden çıkmış gibi düzenli, estetik mimariye sahip bu modern şehir binlerce güzellikle doluydu. İçindeki kişiler o kadar güzel işler yapmasa da...

Dağın etrafından dolaşmaları gereken bir yoldaydılar. Etrafta kimse yoktu. Geç kalmış olabilirlerdi ama öyle bir ihtimal yoktu. Teoman, insanların aralarındaki ilişkiyi zamanı geldiğinde öğrenmesini istemiş ve sinemayı kapattırmıştı. Sadece onlar olacaktı, herhangi biri bu dağ yoluna girmek isterse adamları tarafından engellenecekti. Bu bir sorun teşkil etmiyordu çünkü bu yol sadece seyir tepesine gitmek için kullanılırdı. Ayrıca kızın bundan haberi yoktu. Şimdilik...

Yolu yarılamışlardı ki araba sallandı. Kız telaşla kapının kulbuna tutunurken adam kaşlarını çattı. Göstergelerde her şey normal görünüyordu ve benzinleri de vardı.

Sarsıntılı yolculuğun fazla uzun sürmesine izin vermedi. Arabayı kenara çekti.

"Bakıp gelirim."

O kaputu açarken Rosa arabada kaldı. Birkaç dakika sonra sabırsızlıkla dışarı çıktı.

"Sorun neymiş?"

"Bilmiyorum. Burada görünen bir şey yok. Motorla ilgili olmalı."

Elindeki telefondan bir şeylere baktıktan sonra onu ceketinin iç cebine koydu. Gülümsedi.

"Klasik arabalar çok iyi olsaydı Mercedes para kazanamazdı, değil mi?"

Kızın kıkırtısı etrafı saraken bakışları dağın manzarasına yöneldi. Yolun kenarında birkaç metrelik boş sayılabilecek bir alan vardı. Seyrek yerleşmiş ağaçlar yoldan geçenlerin şehrin gökdelenlerini ve ay ışığını görmesine izin veriyordu.

Rosa birkaç adım atıp kenara yaklaştı.

"Bu şehir büyüleyici."

Mırıldanır gibi söylediğinde Teoman etraftaki sessizlik dolayısıyla onu duymuştu. Sıkıntılı bir nefes verip yanına ilerledi.

"Karanlık her şeyin farklı bir muazzamlığı var."

Kız o görmese de gülümsediğinde adam elini hafifçe onun koluna koydu. Hissettiği nazik baskıyla ona döndü Rosa.

Dip (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin