Açacaksanız şarkıyı günümüzü anlatan kısma geçince açın.
Şarkı : The Doors - Five to One
🍷 17. Bölüm 🍷
Kablosuz hoparlörden yükselen "Once Upon A December" eşliğinde genç kız başını adamın omzuna yasladı. Martın güneşli bir gününde küçük bir sahildeydiler. Piknik için ayrılmış bu alan havanın daha yeni ısınması sebebiyle boştu. Yere serdikleri büyük kilimin üzerine yüz üstü uzanmışlardı. Rosa çizimlerini tuttuğu deftere yeni kıyafetler çizerken, Karan yanında başını eline dirseğini yere yaslanmış, yan yatmış şekilde onu izliyordu.
Kız başını çevirmeden gözlerini ona çevirdi.
"Bana odaklanma. Geriliyorum."
Tam kızın yüzüne bakan adam belli belirsiz gülümsedi.
"Ama burada odaklanmak istediğim tek şeysin."
Rosa kalemi arasına koyup kalın defteri kapattı. O da başını eline, dirseğini yere yasladı. Bilinçsiz bir hareketle elini tam yüz hizzasındaki adamın saçlarına koydu. Yavaş hareketlerle saçlarını okşadı.
"Denize bakabilirsin. Ya da bulutlara..."
Birbirlerinin gözlerine bakarak geçirdikleri birkaç sessiz dakikadan sonra döngüye alınan şarkı tekrar başlamıştı.
Karan sırtını yere koyarak uzandığında Rosa omzuna yattı. Adam tek kolunu kıza sardı. Kız elini onun göğsüne koyarak yarı sarılır bir pozisyon aldı.
Zihninde bir yerde dejavu yaşadığını hissetti. Sanki bu sahneyi daha önce yaşamıştı ama onunla değil. Başka biriyle... Hatırlamaya çalışsa da her şey bulanıktı. Zorlamadı ama biriyle buna benzer bir an yaşadığına emindi. Tabii o güne kadar aşk meşkle hiç işi olmadığı için kiminle olabileceğini bilemiyordu ama hissediyordu.
"Seni dışarı çıkarmak istiyorum."
"Dışarıdayız zaten."
"Hayır, öyle değil. Kordan'ın dışına."
Rosa başını adamın yüzüne doğru kaldırdığında onun da kendisine baktığını gördü.
"Bunun için izin alabilir miyim, emin değilim. Annem ikna olur ama babam..."
"Yirmilerinin başında bir genç kızsın. Baban kararlarına saygı duymalı. Ayrıca seni geri getireceğim. Sonsuza kadar alıp götürmüyorum."
Rosa gözlerini bulutlara çevirerek sıkıntılı bir nefes verdi.
"Fark ediyorum da bugün aldığım tepkiler on yıl öncekilerden farklı değil. Genç bir kızken gördüklerim küçük bir çocukken gördüklerimden farklı değil. Ben hep yetişkin gibi değerlendirildim. Belki de bu yüzden hiç büyümedim. Beni asla anlamaz."
Karan elini kızın yanağına koyup ona bakmasını sağladı.
"Sanırım seni kaçırmam gerekecek." İkisinin kıkırtısı ağaçlar arasına dağılırken bu sefer tam olarak birbirlerine sarıldılar. Adam kızın saçları arasına bir öpücük kondurdu. Ama o zaman kiminle karşı karşıya olduğu hakkında bir fikri yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dip (+18)
Teen Fiction(+18) Elleri, duvara yaslanan kadının iki yanında durdu. Çenesi başının birkaç santim üzerinde duruyordu. Şekerli şampuanın kokusunu uzun zaman sonra ilk defa bu kadar yakından ve sindirerek içine çekiyordu. İkisi de kalbinin deli gibi attığını his...