🍷 2.BÖLÜM 🍷

34.5K 382 58
                                    

Merhaba :) Nasılsınız? İkinci bölümü okumanız için de yazmak için de çok beklemek istemedim. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar :)

Oy vermeyi, yorum yapmayı, beni Wattpad, Twitter ve Instagram'da takip etmeyi unutmayın.

Instagram : leyhizal

Instagram Sayfası : leyhizalhikayeleri

Twitter : leyhizal

🍷 2. Bölüm 🍷


Yüksek bir gökgürültüsü, yağmur ve kopan bir dal parçası... Rüzgar acımasız...

Küçük kızın odasına dolan beyaz ışığın kaynağı çakan şimşekten başkası değildi. Korkulu bir nefes alıp annesine biraz daha yaklaştı. Kadın iki koluyla da onu daha sıkı sardı. Kız gözlerini pencereden alıp annesine dikti. Korktuğu şeye bakmak hiç de iyi bir fikir değildi.

Küçük kız büyük odasındaki, küçük bedenine rağmen çift kişilik yatağında annesi ile birlikte yatıyordu. Duvardaki küçük sarı lamba ortama loş bir hava katıyordu. Tam karşısındaki duvara kenardaki oyuncak ayısının gölgesi vuruyordu. Yağmurun rüzgarın etkisiyle camına çarprak çıkardığı çat çut sesleri odadaki sessizliği etkisi altına almıştı.

"Yağmuru seviyorum ama çok gürültülü." Tatlı sesine annesi gülümsedi ve bir eliyle saçlarını okşamaya başladı.

"Bazen en korkunç gürültüler en güzel şeylerden gelir. Bazen hayat o güzellikten kaçmamız, onu kaybetmemiz için korkutmaya çalışır bizi. Bak ona." Parmağıyla pembe perdelerin yanlarına tutturulduğu büyük pencereleri gösterdiğinde kız da oraya baktı. "Yağmur arkadaşındır. Öyle ki sadece seni değil, tüm doğayı canlandırır. Ve orada, pencerenin ardından... Orada yaşayabileceğin bambaşka bir hayat var. Kaçmak istediğin her şeyden kurtulmak için koşman gereken bir yol... Ayın altında çıkışa doğru parlayan bir yol var Rosa. Geceyi sev. Çünkü gündüz ışıklar arasında seni kör edip, çıkışı kaybettirirken, gece kapkaranlık anlarda bile sana ışık tutacak aya sahiptir. Gece merhametlidir."

🍷

Göğsüne yaslandığında gözlerini kapattı. Beline sarılan kollar rahatlamasını sağlarken Koray çenesini kızın omzuna koydu. "Sence Teoman efendi izin verir mi?"

Başını iki yana salladı. "Vermek zorunda. Tabi Tuğçe Hanım'ın katılmamızı istediği bir etkinlik yoksa..." Gözlerini açarak dikleşti ve ona bakarak bir elini yanağına koydu. Diğeriyle ise omzunu sardı. "Merak etme. Katılmam gereken bir etkinlik olmazsa o tatili elimizden kimse alamaz. Almak isterse sevgili Ela'sı da bu işin içine katılır ki o da bunu göze alamaz."

Koray gülümsediğinde yanağını okşadı kız. Küvetteki sıcak suyun içinde başını adamın omzuna yasladı. Kahve saçlarını ıslanmaması için başının üzerinde sıkı bir topuz yapmıştı. Hafif olsa da kaliteli makyajı su değdirmediğinden hâlâ kendini koruyordu.

"Onu kıskanıyor musun?" Koray'ın ani sorusuyla Mehir gözlerini kırpıştırdı.

"Neden ki?"

"Kağıt üzerinde de olsa kocan sonuçta. Sen burada benimlesin. O şirkette Ela'yla. Belki de-" Mehir daha fazlasına izin vermeden dudaklarıyla kesti sözünü. İki eli yanaklarındayken dudakları arasında küçük bir mesafe bıraktı.

Dip (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin