Przez kolejne kilka dni szpiegowałam przyjaciół Hannah, oni uznali mnie za jednego z członka ich grupy. Czułam się trochę z tym źle. Ale podjęłam decyzję.
Teraz jakbym miała zdradzić Jake'a zaplacilabym prawdopodobnie życiem A tego bym jeszcze nie chciała.
Jake również jeszcze chodzi w masce, czasem zdarzyły się sytuacje gdy był bez niej ale był na przykład obrocony tyłem i zdążył ją założyć.
Gadałam właśnie z grupą, Lily postanowiła zrobić głosowanie czy zostaje czy wylatuje. Nagle wszyscy przeszli offline.
Wstałam gwałtownie z łóżka co spowodowało mroczki przed moimi oczami, zakrecilo mi się w głowie ale po chwili przeszło. Udałam się szybko do pokoju Jake'a który był obok.
Bez pukania weszłam do pomieszczenia.J: Cholera Avani!- krzyknął obracając się, zrobiłam to samo.
A: Przepraszam!- zasłoniłam twarz.
J: Mówiłem ci żebyś pukała zanim wejdziesz do pokoju, inaczej zobaczysz moją twarz.
A: Przepraszam Jake, zapomniałam się.
Chłopak założył maskę po czym spowrotem się obrócił w moją stronę.
J: O co chodzi?
A: Lily robi głosowanie o tym żeby mnie wyrzucić z grupy.
J: Wiedziałem że w końcu to zrobi.- przysunął się do komputera i zaczął coś robić.- Siadaj.- spojrzał na mnie.
Zdezorientowana usiadłam na jego łóżku, obserwowałam co robi ale kompletnie nie wiedziałam o co w tym chodzi.
Nagle dostałam wiadomość z grupy.
Nowe wiadomości
Lily jest teraz online
Lily: Mam nadzieję że wszyscy się zastanowili
Jessy jest teraz online
Richy jest teraz onlineJessy: Uważam że gdyby nie Avani nigdzie byśmy nie zaszli, bynajmniej nie tak daleko jak teraz. Więc postanawiam że Avani zostaje z nami.
Thomas jest teraz online
Richy: 1:0 dla Avani
Thomas: Wybacz Avani, robię to co uważam za słuszne.
No przecież rozumiem.
Richy: 1:1
Cleo jest teraz online
Cleo: Och..to już, więc ja uważam że ciężko jest zdecydować. Dzięki Avani mamy dużo informacji i tropów jednak Lily, jesteś siostrą Hannah i moja przyjaciółką. Jednak skoro Hannah wysłała numer Avani musiała mieć do tego poważny powód. Więc uważam że Avani musi zostać z nami.
Dziękuję Cleo
Richy: 2:1 dla Avani!
Lily: Ja uzasadniłam dlaczego jej tu nie chce więc możecie to zaliczyć za kolejny punkt.
Richy: 2:2
A Ty Richy?
Richy: Ja jednak się wstrzymam z głosowaniem.
CZYTASZ
Couple of Murderers/Jake Duskwood
FanfictionPewnego dnia w Duskwood zaginęła Hannah Donfort. 3 dni po zaginięciu jej przyjaciel dostaje z jej numeru wiadomość z tajemniczym numerem telefonu. Jednakże numer zniknął po kilku sekundach przyjaciele dziewczyny postanowili więc napisać do tej tajem...