Każdego następnego dnia bardzo byłam zestresowana. Choć wiedziałam że póki współ pracuje to nic nie wyjdzie i tak czułem niepokój.
Każdego dnia nie chcialam się budzić bo przynajmniej podczas snu nie czułam stresu który towarzyszy mi już od dobrych 3 dni.Za każdym razem gdy się budzę to pierwsze co robię jest picie lub branie czegoś na uspokojenie. W ciągu dnia potrafię wziąć tego przynajmniej z 3-4 lub wypić oczywiście.
Tak było tym razem.
Zalewałam sobie właśnie herbatę i brałam tabletkę na uspokojenie. Jednak nagle usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości. Już wiedziałam kto to może być.
Nowe wiadomości
???: Ponownie? Od 3 dni bierzesz jakieś leki, jak wcześniej mówiłaś do siebie tak teraz jesteś kompletnie cicho. Nic tam nie pisze że na coś chorujesz.
Bo nie choruje
???: Ach tak? To co, witaminki bierzesz?
Nie
???: W takim razie odpowiedz mi, co bierzesz?
Tabletki
???: Na co?
Uspokojenie
???: Uspokojenie? Dlaczego na uspokojenie?
Ponieważ jestem od 3 dni zestresowana, nie biorę telefonu do łazienki czy chowam to gdy się przebieram w pokoju bo cały czas praktycznie jestem obserwowana przez jakiegoś chłopaka czy faceta bo nawet nie wiem ile Ty masz lat. Już i tak starczy że mnie podsluchujesz. Skąd mam mieć pewność że mnie nie podgladasz nawet gdy się zapomnę i nie schowek telefonu?
???: Jestem w podobnym wieku do Ciebie, i nie jestem pedofilem. Nawet jeśli zdarzy się sytuacja że się przebierasz czy coś w tym stylu to nie patrzę lub robię przerwę od ,,podglądania".
I tak nie mam 100% potwierdzenia.
???: Ale możesz zaufać.
Nie mam ani jednego powodu by Tobie ufać, masz pełną władzę nad moim życiem ponieważ w każdej chwili możesz wysłać coś co nie powinno ukazać się przed nikim innym. Co i tak już poszło gdzieś bo Ty to widziałeś.
???: W takim razie musisz się nauczyć mi ufać bo będzie to niezbędne w przyszłości.
Łatwo mówić ciężej zrobić
???: Czy ja robię tobie coś złego?
Szantazujesz, muszę szpiegowac dla Ciebie ich. Współ praca z tobą jest złem bo To Ty jesteś porywaczem.
???: Czy na prawdę masz zamiar to drążyć do końca życia?
Tak sądzę, z resztą nie wiem ile moje życie jeszcze potrwa
???: To już się okaże, mam 2 opcje ale żadnej tobie nie powiem. Muszę najpierw zobaczyć jak wszystko się potoczy
Czyli jedną z nich jest zabicie mnie?
???: Tak
CZYTASZ
Couple of Murderers/Jake Duskwood
Fiksi PenggemarPewnego dnia w Duskwood zaginęła Hannah Donfort. 3 dni po zaginięciu jej przyjaciel dostaje z jej numeru wiadomość z tajemniczym numerem telefonu. Jednakże numer zniknął po kilku sekundach przyjaciele dziewczyny postanowili więc napisać do tej tajem...