BREAKING NEWS.....මෙන්න දැන් ලැබුණු පුවතක්...
ලෝකප්රකට ව්යාපාරිකයකු වන Jeon jungkook.. මීට සුළු මොහාතකට පෙර දරුණු රිය අනතුරකට ලක්ව ඇත...
නිව්ස් එක දකිනවත් එක්කම දෙන්නම සෙටි එකෙන් නැගිට්ටුනා.
Tae ÷ ජි..ජිමිනා හි..හියුන්...
තේගේ ඇස් දෙකෙන් කදුලු බේරෙනවා. ඉක්මනට ෆෝන් එක ගත්ත ජිමින් යුන්ගිට call එකක් ගත්තා. දෙපාරක් තුන්පාරක් ගත්තත් යුන්ගි call එක answer කරේ නෑ.
Jimin ÷ එයා ගන් නෑනේ..
ජිමිනුත් හිටියේ මේ වෙලාවේ හොදටම කල බල වෙලා. තේ හොදටම අඩනවා. තේ ඉන්නේ හොදටම බය වෙලා කියලා දන්න නිසාම ජිමින් එයාගේ කදුලු පාලනය කරගෙන ශක්තිමත්ව හිටියා.
Tae ÷ ආ..ආය ඇරන් බලන්න ජිමින්..ඉක්මනට..
ජිමින් ගාවට ආව තේ ජිමින්ගේ උරහිසින් අල්ලලා හොල්ලන ගමන් ඉකි ගගහම කිව්වා.
📱📲
Jimin ÷ හලෝ... යුන්ගි හියුන්... ජන්කුක් හියුන්... නිව්ස්..
Yoongi ÷ චිමී... ගෙදර තියෙන අනිත් කාර් එකෙන් තේවත් එක්කන් දැන්ම seoul hospital එකට එන්න.
එහෙම කිව්ව යුන්ගි ජිමින් මුකුත් කියන්නත් කලින් call එක කට් කලා.
තේට වුන දේ හිතා ගන්නවත් බෑ එයා මෙලෝ සිහියක් නැතුව අඩනවා. ඉක්මනට තේවත් ඇදගෙන ඇවිත් කාර් එකට දා ගත්ත ජිමින් hospital එකට එන්න ආවා.
Hospital car park එකේ car එක නැවැත්තුව ජිමින් තේවත් අල්ලගෙනම ආවේ reception එක ළගට. යුන්ගි ඉක්මනටම call එක කට් කරපු නිසා ජිමින්ට ජන්කුක් ඉන්න room number එක අහගන්නත් බැරි වුනා.
Jimin ÷ excuse me දැන් ටිකකට කලින්
accident වෙලා එක්කන් ආව mr. Jeon jungkook ගේ room no එක කියනවද..