46

123 18 14
                                    

AERA P.O.V

Aku dikurung di bawah tanah. Baru sebentar tadi, aku terjumpa dengan Kang Daniel. Bukan aku yang nak eh. Aku dipaksa untuk berjumpa dengan lelaki tak guna tu. Tetapi tetap aja membuatkan jantung aku berdengup pantas. Bagaikan nyawa aku berkurang 100 tahun.

Bagaimana keadaan yang lain?.

Sesungguhnya aku risau. Risau akan keadaan mereka semua. Bagaimana mereka semua datang ke sini untuk menyelamatkan aku?. Bagaimana jika mereka menyelinap ke sini. Jangan datang ke sini. Tolonglah. Kenapa dadaku terasa susah bernafas. Dadaku terasa sesak sekali.

Tidak. Aku tidak mau kehilangan lagi. Setelah sekian lama aku sendirian di dunia ini. Kini.. aku memiliki keluarga yang aku amat sayangkan. Kenapa hidup aku selalu begini. Adakah aku memang tidak boleh dilahirkan di muka bumi ini. Aku hanya ingin kan hidup kebahagian. Bersama hyung-hyung yang aku amat sayangkan.

Aku berpeluk tubuh. Aku sudah lelah.

"Maaf.. Woojin hyung, Chan hyung, Minho hyung, Changbin hyung, Hyunjin hyung, Jisung hyung, Felix hyung, Seungmin hyung, Jeoing hyung. Aera.. minta maaf sangat-sangat. Ae.. Aera.. rindukan.. ibu.." Aku mau nangis. Tapi.. aku tidak mau menangis.

︎☻︎☺︎︎☻︎☺︎︎☻︎☺︎︎☻︎☺︎︎☻︎☺︎︎

Jeno terdiam di tempat. Kini.. dirinya sudah dikepung oleh anak buahnya Kang Daniel. Jeno tidak mampu menang melawan mereka apatah lagi.. dia berhadapan dengan Kang Daniel.

"Oi Jeno!. Beraninya kau tipu kami?!!. Setelah hyung-hyung kami mempercayai kau sepenuhnya dan kau baru saja mengkhianati kepercayaan mereka. Manusia jenis apakah kau ni. Kau layaknya seperti sampah sahaja. Aku takkan maafkan kau Jeno. Jadi.. selama ni kami memang telah memasuki perangkap kau yee.. Menyesal aku mempercayai manusia sampah seperti kau, Jeno!." Tengking Changbin.







































☾︎𝙾𝙶☽︎ Bʀᴏᴛʜᴇʀs Mᴀғɪᴀ [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]Where stories live. Discover now