Nay mahu beritahu.. lagi beberapa Chapter je untuk habiskan Skz Mafia ni..
꧁꧂
Time balik...
Hyunjin, Jisung, Felix dan Seungmin baru je habis kelas. Mereka empat menuju ke kelas Aera. Ada pelajar lelaki baru keluar dari kelas Aera. Jisung tahan pelajar lelaki tu.
"Aku nak tanya ni. Aera dah boleh balik ke?." Soal Jisung.
"Aera?." Pelajar tu nampak tengah fikikan sesuatu. "Oh. Dia tak masuk kelas tadi. Ada orang cakap, dia kurang sihat. Jadi dia balik ke rumah." Terang Pelajar lelaki tu.
Mereka empat angguk.
"Jom lah balik." Ajak Seungmin.
"Jom."
Mereka terus berlalu pergi.
꧁꧂
Dirumah..
"Kami dah balik wahai hyung-hyung yang ku sayangi." Jisung terjah masuk ke dalam rumah.
"Boleh tak masuk rumah macam manusia normal?. Tak payah nak tendang pintu tu sangat." Marah Bangchan. Dia dok serius sangat sampai sudah pening. Ditambah lagi pening kena menghadap empat manusia ni.
"Sorry ahh hyung." Jisung tayang muka tupainya.
"Hmm.." Bangchan baru perasan sesuatu. "Mana Aera?." Tanya Bangchan.
Keempat-empat manusia tu menatap Bangchan hairan.
"Bukan Aera balik dulu ke sebelum kami?." Tanya Felix.
"Aera dah balik?. Tak ada pula nampak dia balik."
Mereka empat saling berpandangan.
"Ta.. tadi.. kawan sekelas Aera cakap, Aera sakit. Jadi kami Aera sudah balik." Terang Hyunjin.
"Tapi dia tak balik lagi." Muncul Changbin. Dia duduk di sofa.
"Korang betul tak nampak Aera kat sekolah tadi?." Tanya Bangchan.
Mereka empat angguk. Mengiyakannya. Mereka memang tidak melihat kelibat Aera di sekolah tadi.
Bangchan memikirkan sesuatu. Tidak mungkin Aera pergi kemana-mana tanpa memberitahu mereka. Tidak mungkin Aera pergi kemana-mana tanpa ditemani mereka.
"Hyung.. kenapa ni?."
Muncul Jeongin dengan wajah baru bangun tidur.
"Ayen?. Kami mengejutkan Ayen bangun ke?." Tanya Bangchan.
"Tak ahh. Ayen dah lama bangun." Jeongin lihat satu demi satu wajah di hadapannya. "Mana Aera?. Ayen tak nampak dia pon. Dia ada kelas tambahan ke?. Kalau dia ada, peliklah. Lain lah kalau Hyunjin hyung. Dia kan selalu dapat markah teruk." Kata Jeongin jujur.
YOU ARE READING
☾︎𝙾𝙶☽︎ Bʀᴏᴛʜᴇʀs Mᴀғɪᴀ [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]
PoezieSudah lama Aera kehilangan ibubapa Hidup ni senang. Itu kata orang Tapi tak bagi Aera, setelah dirinya terjun ke dunia mafia setelah kejadian dimana dia hampir diculik seseorang. Perjanjian?. Perkahwinan?. Apa tu?. Bukan Aera saja mereka mahu culik...