07

323 50 7
                                    

WOOJIN P.O.V...

Aku memikirkan cara-cara mahu selamatkan keluarga ku dari Namjoon. Tapi semuanya mempunyai jalan buntu. Macam mana yee?.

"Cepat!. Beritahu aku mana 2 adik kau yang lain." Tengking Namjoon. Dia tarik kolar baju aku.

"Kalau tak, aku toreh muka kau guna pisau ni!!." Ugut Namjoon.

Tapi ugutannya tak menakutkan.

"Cih!." Namjoon lepaskan kolar baju aku. Aku jatuh.

Namjoon menuju ke arah Aera. Dia tarik rambut Aera.

"Cepat beritahu aku. Mana lagi 2 adik kau yang lain. Kalau tak, aku akan toreh muka cantik adik perempuan kau ni." Ugut Namjoon.

"Pengecut sangat ke sampai nak ugut macam tu!." Bang chan memberanikan diri.

Bbang

Satu tembakan hampir mengenai telinga Bang chan.

"Diam."

Bang chan tersenyum sinis.

"Jangan apa-apakan mereka. Kalau awak nak bunuh. Bunuh aku sorang jer." Marah aku. Aku betul-betul lega bila tembakan tu tidak mengenai kepala Bang chan.

"Aku.. takkan bunuh korang sebab nyawa korang bukan ditangan aku melainkan boss kami. Dia yang akan menentukan mati dan hidup kamu. Bukannya aku." Beritahu Namjoon.

Boss?

Nama tu sangat mengerunkan bagi kami semua. Nama yang telah mengkhiamati ayah kami setelah membuat satu perjanjian yang amat kami benci.

"Kalau korang tak beritahu, aku akan toreh muka adik perempuan korang." Namjoon halakan pisau ke muka Aera. Aera pejam mata. Dia sangat takut sekali.

☾︎𝙾𝙶☽︎ Bʀᴏᴛʜᴇʀs Mᴀғɪᴀ [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]Where stories live. Discover now