🔪SKZ27🔪

206 32 0
                                    

Malam sudah tiba~~

Aera, Jeongin, Hyunjin, Jisung, Seungmin, Felix dan kesemua ahli God7.

"Kenapa hyung-hyung semua ada?." Soal Jeongin hairan.

Selalunya jarang God7 berkumpul macam ni.

"Huhuhu. Jeongin tak sayang hyung dah ke?." Yugyeom pura-pura nangis.

"Eh?. Mana ada. Sayanglah. Siapa kata tak sayang." Pujuk Jeongin.

"Dah besar pun nak kena pujuk." Omel Hyunjin perlahan.

"Apa?. Suka hatilah. Apa salahnya nak manja?." Marah Yugyeom.

"Ye ye." Hyunjin mengalah.

"Ok dah. Jangan gaduh. Hujung minggu ni, hyung nak semua dah ada kat bawah dalam pukul 8 pagi." Kata Jinyoung.

"Haaa?. Time tu Jisung tidur lagi." Kata Jisung.

"Tak ada. Kalau korang semua tidur juga, Mulai malam esok, hyung halau tidur luar. ."Ugut Jinyoung. Niat dia memang nak halau mereka rupanya.

Skz telan air liur.

Bak kata God7, menyusahkan juga jaga budak-budak Skz ni. Ikut perangai mereka 24 jam jer. Malas nak dengar cakap orang. Degil tahap gaban betul. Tambah-tambah lagi dikaitkan dengan pergaduhan. Ada pelajar mengadu, yang mereka ni tembak hampir nak kena kepala orang. Anak orang tu oii. Tak payah nak bunuh anak orang sangatlah.

"Ba.. baik." Mereka semua patuh.

Bak kata Skz pula, jangan melawan cakap Jinyoung. Buruk padahnya. Tak pasal-pasal tidur kat luar betul-betul mulai esok ataupun kena bunuh ngan dia. Huhuhu.

☾︎𝙾𝙶☽︎ Bʀᴏᴛʜᴇʀs Mᴀғɪᴀ [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]Where stories live. Discover now