🔪SKZ11🔪

313 47 4
                                    

HYUNJIN P.O.V

Aku mencari anjing kesayangan aku. Aku amat sayangkan anjing tu. Anjing tu hadiah daripada Bang chan. Lagipun, anjing aku tu, mana suka duduk rumah kaca tu. Yang mana aku khas kan untuk haiwan saja. Jadi Kkami suka merayap.

Aku berhenti melangkah. Ada dua buah van hitam terparking betul-betul kawasan halaman rumah mereka. Aku teringin nak tahu. Aku menghampiri dua buah van hitam tu. Alangkah terkejutnya bila anjingnya Kkami ada di tangan salah satu diantara mereka.

"H.. hey. Anjing siapa kau pegang hah?."

Aku memberanikan diri. Aku lihat ada beberapa lelaki. Kalau lawan, memamg aku takkan menang lawan mereka. Badan pun besar nak mampos. Aku pantas mengeluarkan senjata api aku dan halakan ke arah lelaki yang sedang dukung Kkami.

"Jangan tembak."

Tiba-tiba lelaki tu berdiri di hadapan aku. Dia jatuhkan senjata aku dan kunci pergerakkan aku. Aku menahan sakit.

"Siapa lelaki ni?." Soal ketua mereka.

"Tak silap, dia ni Kim Hyunjin." Baritahu anak buahnya.

"Kim Hyunjin?. Ooo. Yang banyak bunuh orang kitelah. Tak sangka dia ni pakar dalam membunuh banyak orang dalam masa terdekat." Kata Ketua tu.

Aku memang tak boleh nak lepaskan diri. Tiba-tiba ketua mereka mengeluarkan pisau dan halakan ke leher aku. Aku terdiam.

"Ketua!. Apa ketua mahu buat?." Soal anak buahnya.

"Budak ni terlalu bahayalah. Saya mahu bunuh dia." Kata Jaemin.

"Jangan ketua. Nyawa mereka bukan di tangan kita melainkan di tangan boss. Kalau ketua bunuhnya sekarang, kemungkinan nyawa ketua akan terancam." Tegah anak buahnya.

☾︎𝙾𝙶☽︎ Bʀᴏᴛʜᴇʀs Mᴀғɪᴀ [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]Where stories live. Discover now