🔪SKZ 32🔪

203 29 3
                                    

Maaf. Nay cadang nak publish skz 32 hari tu. Tapi Nay baru publish hari.

Hehehe. Sorry yee..

Aera baru je habis latihan. Latihan apa?. Latihan seni bela diri dan latihan tembak- menembak. Macam mana mereka ada bilik latihan?.

*Nay akan terangkannya. Rumah mereka memiliki ruang bawah tanah. Ruang latihanlah. Disana juga ada beberapa senjata api. Tapi mereka jarang guna. Bukan jarang, tak guna langsung pun. Lagipun mereka memiliki senjata sendiri.*

Langkahan Aera terhenti. Matanya tertumpu kat satu bilik. Hairan.

"Kejap. Sejak bila ada bilik lain selain bilik latihan?." Aera garu kepalanya yang tidak gatal. Setahunya, dia langsung tak tahu menahu mengenai bilik tu.

Aera menghampiri bilik tu. Aera mahu buka. Pintu tu dikunci dari dalam.

"Kunci?."

Aera mencari celah. Dia tetap teringin nak tahu. Apa didalam bilik tu. Malangnya tiada celah.

"Haih. Aku teringin nak tahulah." Aera nak aja tembak pintu tu guna pistol yang dipegangnya.

Bbang

Tiada kesan tembakan.

"Pintu ni.. kalis pelurulah pula. Memang nak kena cari kuncinya. Ingat senang ke?!. Dahlah. Pasrah jelaa. Lebih baik tanya Chan hyung dan Woojin hyung."

Aera naik ke tingkap atas. Mahu mandi. Badannya sudah melekit sebab  berlatih tadi selama 2 jam tanpa henti.

Bagus yee Aera. Demi nak skill kan kemahiran ni supaya tidak jadi penghambat buat hyung-hyungnya.

 Demi nak skill kan kemahiran ni supaya tidak jadi penghambat buat hyung-hyungnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bangchan dan Woojin seperti biasalah. Menjalani tanggungjawab ibubapa untuk menjaga anak-anak. Hujung minggu.. mereka cuti. Jadi riuhlah rumah ni.

"Jom main!!."

"Main apa?."

"Sorok-sorok."

"Tak naklah. Karang kena sorok ngan hantu."

"Mana ada. Dunia ni mana ada hantulah."

"Ok. Kita main sorok-sorok. Tapi siapa yang menyorok dan tidak menjumpai selama sejam dikira menang. Dan kena lanje makan aiskrim seminggu. Ok?."

"Apa ni?. Takkan lah nak lanje korang makan aiskrim. Mentang-mentang aku tak pandai menyorok."

"Hehehe. Sebab kau tak pandai lah kitaorang yakin kau pasti akan kena lanje kami makan aiskrim."

"Tak guna."

Tiba-tiba..

"Ehem. Ehem."

☾︎𝙾𝙶☽︎ Bʀᴏᴛʜᴇʀs Mᴀғɪᴀ [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]Where stories live. Discover now