🔪SKZ23🔪

206 33 0
                                    

AERA P.O.V

Aku sudah tidak mampu melihatnya. Bukannya. Hyunjin masih lagi berlawan. Cuma.. Hyunjin cuma sudah tak larat nak lawan.

"Hyung~~" Aku berharap Hyunjin menang. Tapi nampak tidak menjadi kenyataan.

HYUNJIN P.O.V...

Aku lap darah yang mengalir di bibir. Kali ni aku memang kelelahan. Jaemin tersenyum sinis. Macam dia nak kata. Aku sudah menang, kau kalah. Tapi aku tetap tak mahu mengalah.

"Arghhh!." Aku terkam ke arah Jaemin.

Jaemin mengelak. Dia pegang tangan aku dan hempap aku ke tanah. Aku mengerang kesakitan. Dia duduk atas badan aku. Ingat aku ni kerusi ke?!!. Bangganglah orang ni.

"Jangan risau. Kali ni saya takkan patahkan tangan awak macam hari tu. Mesti awak tak boleh makan kan?. Mesti kena suap ngan ibukan?. Hahahahaha. Dasar anak manja." Ejek Jaemin.

"JANGAN KUTIP NAMA IBU AKULAH!!."

Aku sedaya upaya bangun. Dengan kekuatan yang ada, Jaemin terpaksa turun dari badan aku. Dia melangkah jauh. Tangannya siap meneruskan pertarungannya.

"Jangan sebut nama ibu akulah!. Dia dah lama tiada." Jerit aku kuat.

"Heh. Sebab apa?. Mati dibunuh?." Teka Jaemin dengan pandangannya sinisnya.

"Saya akan cari siapa yang bunuh ibu saya masa rumah saya tengah terbakar!!!." Jerit aku kuat.

"Rumah terbakar?. 16 tahun lalu?. Itu rumah awak?." Jaemin macam mengetahui sesuatu.

☾︎𝙾𝙶☽︎ Bʀᴏᴛʜᴇʀs Mᴀғɪᴀ [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]Where stories live. Discover now