09

325 46 4
                                    

JISUNG P.O.V...

Aku kebosanan. Cara meluangkan masa ialah dengan memburu haiwan. Hehehe. Kan dalam perkenalan watak-watak ada kata aku pandai menggunakan busur anak panah dan suka memburu. Itulah hobi aku.

Aku ambil busur anak panah dan beberapa anak panah. Aku keluar dan masuk ke dalam hutan. Aku cari haiwan untuk dibuat buru. Aku lihat ada rusa di hujung sungai sana. Macam mana ada rusa kat sini?. Jarang sama sekali.

Aku tarik busur anak panah dan lepaskan anak panah. Wahh.. leganya memanah dan tepat sasaran. Rusa tu tumbang.

Aku dengar ada ranting kayu patah. Terus aku panah dari mana datangnya bunyi tu.

"Arghhh!!." Suara jeritan perempuan kedengaran.

"Aera?. Kenapa kamu boleh masuk hutan?." Aku terkejut bila Aera ada di hadapan aku.

"Maaf hyung. Aera cuma nampak hyung masuk hutan. Jadi.. Aera ikut senyap-senyap." Jelas Aera.

Aku lega.

"Bahayalah. Karang ada haiwan buas kat sini macam mana?." Marah aku. Nasiblah tak jadi apa-apa.

"So.. sorry. Aera tak buat dah." Aera tunduk.

Aku usap kepala Aera.

"Oh yee hyung. Hyung memang suka memburu ehh." Aera pandang busur anak panah aku.

"Haah. Hyung suka memburu." Jawab aku.

"Wahh. Seronoknya. Lain kali ajaklah Aera cara nak manah." Kata Aera.

"Jangan nak manah je. Aera kena tahu cara nak guna pistol. Boleh minta Si Hyunjin ajarkan. Kalau nak Changbin hyung pun tak pee. Tapi yang paling mahir memang Hyunjinlah. Lagipun dia pandai snipper." Kata aku.

☾︎𝙾𝙶☽︎ Bʀᴏᴛʜᴇʀs Mᴀғɪᴀ [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]Where stories live. Discover now