-Какво си мислиш? - посегна към връзката с ключовете
- Не бързай толкова.
Защо се излагаш така?
Млада, умна, красива и снощи в клуба... Тотална развалина. Грозна гледка.
- Ще ми четеш лекция ли? Спести си това и ми вътни проклетите ключове...
- Няма начин. Току що разбрах,че ми харесва, и то адски много, да те дразня.Кори се отпусна на шикозния диван и въздъхна тежко.
-Имаш всичко, не те разбирам, защо си проваляш така живота... Същата си като Хийт... Всяка вечер с различен. Остана да кажеш че го правиш за пари.
-Точно так. Не се гордея с това, но така си вадя поне още две заплати и мога да си позволя луксозния апартамент, колата, и всяка прищявка с която си угаждам.
Тя се бъзикаше нали? Марлон не очакваше това... Такова признание... И щом веднъж думите излязоха от устата ѝ истината се изля като порой. Марлон просто стоеше и слушаше
Преди единадесет години....
Пролетната ваканция...
-Може ли да отида на палатки с Кори и приятелите ѝ? Моляяя...
-Грейс ще отидеш, но при едно условие.
- Което е?
- Да има възрастен с вас.
-Бащата на Ана ще е с нас.
-Искам да говоря с баща ѝ.
-Татко... След малко ще видиш господин Брансън. Ще дойде да ни вземе.
....
Това всъщност беше доста по възрастното гадже на Ана....-В онази нощ за последно видях Грейс... Тя беше на шестнайсет.. Ако бях....
След като тя изчезна и когато нашите разбраха, че това не е бащата на Ана, а гаджето ѝ....Просто ме изгониха... Обвиниха ме за изчезването на сестра ми и ме изгониха.
Мислех си че господин Нилсън един от преподавателите ми ми помага като ме взима на работа... Оказа се че стажът не е това което си мислех...
Секс срещу заплащане
Плащах си таксите, наема, сметките... Оставаха ми достатъчно и да заделя малко... Завърших, преместих се тук.- Продължих със същата схема и сега просто не намирам изход, да спра и да си подредя живота.
-Винаги има начин.
Това няма да оправи нещата със семейството ти или да върне сестра ти, не е нужно да го правиш за пари.-Това ми помага да не мисля в каквъв ужасен човек съм се превърнала.
Самотата която ме подтиска когато вляза в макар и луксозния апарътамент, студът в дъшата ми когато затворя вратата на спалнята и остана сама в тъмното. Голямото студено, празно легло... Каква полза от парите, марковите дрехи или скъпото бельо?Марлон незнаеше какво да каже, но изхлежда бе достатъчно че стои там и я слуша.
Кори стана и отвори задната стаичка - за отдих, пригодена за специалните сеанси с избрани клиенти.
Легло и дрешник
Дрешникът претъпкан със скъпо секси бельо.-Това съм аз. Това е мръсната ми тайна... - Кори се срина емоционално. Плачеше, викаше и започна да изхвърля всичко от дрешника... Дантела, сатен, коприна... Хвърчаха закачалки, сутиени, прашки, жартиери...
Кори събра всичко в чаршафите и протегна ръка за прословутите ключове.
- Надявам се да има достатъчно голям контейнер, за да се побере всичко. - шеговито подхвърли русокоското
При тези думи на Мрлон, Кори избухна в смях, започна да бърше сълзите и размаза още повече грима по лицето си.
Кори се отърва от голям товар.
Ей, богу, това момиче имаше
славата на секс гуру.
Не на съветите ѝ, а на умението ѝ да си държи устата затворена, и краката широко отворени е спасила много бракове, бизнес сделки и каквото там се сетите.Майсторлъкът си е майсторлък. 😘
Макар че разчисти дрешника в офиса и тайна, която криеше, Кори не се почувства по - добре.
Напротив сега незнаеше с какво да запълни празнината.
Няколко дни на спа процедури, шопинг и... Оо... Мамка му барманът беше секси...
Сексът е здравословен
Успокоява и тонизира, повдига настроението...
П. П.
Банда
Нямам сили и време за по дълга част.
Целувки и прегръдки
Беше релаксиращо да напиша тези няколко реда
Макар малко, но от сърце
Бях забравила какво удоволствие е да пиша за васПрощавайте за грешките, ще има такивапредполагам, но бяха от бързане
Обичам виии❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Греховно
RomanceПреди няколко години Х.Ф. става свидетел на убийство. Преди години Ф.К. губи свой близък по нелеп начин . Около единия има прекалено много тайни. Другия живее в блажено неведение. Още тогава съдбата ги свързва ,а днес съдбата ги среща. Едно такс...