Демоните в мен (1)

173 25 32
                                    

Щом тя се скри сред тълпата, Хийт се качи в колата си. Затвори вратата и се отпусна в седалката. За миг, само за миг затвори очи и тя пак беше там. Дългата кестенява коса, тънката талия, тъмните дънки така добре очертаваха малкото ѝ, но добре оформено дупе, а тези закръглени бедра изглеждаха още по - примамливи. С това ангелско и невинно лице приличаше на гимназистка. Очите топли, спокойни, същите като неговите на цвят- кафяви, понякога му напомняше на сърна. Малки, но пухкави и сладки устни... Дланите ѝ бяха нежни и понякога доста палави... Искаше му се да умре, имаше чувството, че в момента умира. Там. В колата си.

Рязко отвори очи и извика името ѝ.

Трябваше да го направи. Трябваше да ѝ разкаже. Да, това криеше риск да го помисли за луд.

Звукът от нечий клаксон го върна в реалността.

- Мърдай бе, момче. - мъжът беше притеснен, явно и той бързаше за полета си. - Спрял си сякаш паркингът е твой.

Хийт подаде глава през прозореца

- Съжалявам, търсех си.... Изпуснах годежния пръстен за приятелката си. - тая глупост пък как я измисли, ти нямаш приятелка! Нямаш и пръстен, Хийт, но мъжът млъкна и кимна с разбиране.

Ужас! Слабините му горяха и така го стягаха панталоните. Трябваше му Кори. Често прибягваше до нейните услуги.

- Хей, Кори! След два часа у нас. Изненадай ме.

Щом приключи разговора, той небрежно метна телефона на задната седалка и заби глава във волана. Проклятие...проклятие.

Душът не помогна. Остана около четвърт час до посещението на Кори, когато телефонът му звънна. Марлон

- Случайно пред вас да има едно черно Харли? Искам си го! И напълни резервоара! - после му затвори

Хийт трябваше да чака, а мразеше това. Запали цигара, наля си скоч и се отпусна на леглото. Фер! Парфюмът ѝ бе попил по цялото легло, чаршафа, възглавниците, завивките!

Имаше цели 5 минути, а вече напрежението в слабините му го убиваше бавно и мъчително.

Изведнъж в спалнята нахълтва Мария, а Хийт седи там с цигара в уста и цялата му прелест е на показ!

- Леле, майко! - възкликна жената

- Проклятие! - Хийт се скри зад саксията с палмата.

ГреховноOù les histoires vivent. Découvrez maintenant