Сензационни новини

125 17 43
                                    

Само след броени часове медиите щяха да гръмнат. Целият град щеше да гръмне. Заглавията щяха да гласят: "Последният Вейл", "Оцелял" и цял куп подобни.

Естествено слухът за това бе пуснат от момчетата в няколко имейла до таблоиди и местните канали.


Частният детектив се появи рано-рано в болницата за срещата, носейки поискания костюм и всичко прилежащо.

-Дерек. Радвам се да те видя. Изглеждаш добре, за някой, който се е върнал от мъртвите, едва ли не.


-Стига си увъртал Конър /познат ни досега като Дони Браско/. Какво научи за случая с момчето?


- Има сестра, но мисля, че вече се познавате с госпожица Конте. Ооо и да, камера от супера е заснела всичко. Не ме питай колко връзки използвах и колко услуги дължа сега, но открих номера на колата. Същият е като онзи дето ми даде. А собственикът... няма да ти хареса кой е.


- Я, стига си драматизирал. Казвай!


-Джеймс Дадариос.


-Няма начин! Та той не прилича на момчето, което помня.


-Но е той. Било е отдавна и ти не си онзи от преди десет години. Тук е цялата информация за твоя човек. Проучил съм го чак от забавачката до сега. Приятно чете.


-Стига бе! Това досие е по- дебело и от моето, докато се правех на Хийт Финли! Чичо, ще го прегледаш ли? Искам да отделиш всичко, което ти се стори подозрително. После ще мина да прегледаме обстойно всичко.


- Не се притеснявай. Утре надявам се, да съм отсял всичко. Ти готов ли си да се покажеш пред тълпата.


-Не. Но трябва.

В стаята ми влязоха и "тримата мускетари"

-Човече! Вън е страшно!


- Ако искаш мини през задния вход. Оставих там мотора.


-Няма да се крия.


-Имаш топки. Признавам ти го.

Вътрешно беше на парчета, които се забиваха в същността му. Беше свикнал с папарашкото внимание, но сега щеше да е самият себе си.

Черен костюм, черна риза и обувки. Тоалетът се завършваше от чифт черни очила.

Още с наближаването на изхода и папараците полудяха. Светкавиците го заслепяваха, какафонията от въпроси проглуши ушите му. Тълпата се блъскаше в опит да се докосне до един мит.

ГреховноNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ