Задачите бяха прости. Какво можеше да се обърка. Музика, храна, покани. Всичко беше готово. Гостите започнаха да пристигат. Пресата естествено. За къде без таблоидите? До тук нещата, май вървяха по план. Хийт се беше справил повече от идеално. Кметът даваше интервю пред камерите, а щастливата двойка позираше за снимки. Фер обикаляше и снимаше предимно бъдещите младоженци и кмета, както и някои от най известните гости на партито.
Естествено слухтеше и за пикантерии.
- Дони, оставям ти фотоапарата и отивам да се освежа.
-Спокойно, няма да пропусна нищо
Дони нямаше да пропусне, но това, на което Ферера се натъкна беше като тиктакаща бомба.
Свъртайки по коридора към тоалетните от една открехната врата се чу...
- Ооо... О! Да. Да. Ммм.. - тези стонове накараха Конте да замръзне. Би подминала, но работата ѝ, изискваше да провери.
-По-силно. Да! Аа.. - новите стонове я върнаха в реалността. Измъкна телефона си, и се приближи до пролуката.
Градският плей бой, Хийт Финли и... Алис Дънкан! - дъщерята на кмета.
Няколко бързи снимки и едно кратко клипче. Или това бе златния ѝ билет за кариера, или билета за бюрото по труда. Двамата бяха толкова погълнати от заниманието си, че дори не забелязаха Конте. Алис Дънкан бе с вирнати крака върху скъпото бюро, роклята ѝ набрана на кръста, а Хийт Финли се наслаждаваше на удоволствието да чука като не видял, кметската щерка и бъдеща, сенаторска съпруга. Добре. Стига толкова папагалщина. Фер дори забрави за къде беше тръгнала, върна се в залата, но се оказа, че колегата ѝ също не е скучал. Записал е разговор между сенатора и съмнителен тип, в който се споменават пари и то много и кмета.
Ха, тъкмо навреме Алис се появява за танц със съпруга си. Кожата ѝ сияе. И не си мислите, че е от вълнение, заради сватбата. Причината се появи само пет минути, след бъдещата булка.
Това си беше грандиозен скандал и само тяхното списание разполагаше с тази гореща информация.
***
Сутринта Хийт Финли, получи една визитка от Мария. Джакпот. Значи онова прелестно създание си има име.
***
На сутринта в списание „Глайг", имаше оперативка. Ферера и Дони, представиха материала си. Гробно мълчание. Фред само подсвирна, а въпросът остана неизказан да виси над главите им. А именно - „Какво, по дяволите, ще правим с това?"
YOU ARE READING
Греховно
RomanceПреди няколко години Х.Ф. става свидетел на убийство. Преди години Ф.К. губи свой близък по нелеп начин . Около единия има прекалено много тайни. Другия живее в блажено неведение. Още тогава съдбата ги свързва ,а днес съдбата ги среща. Едно такс...