Някъде към полунощ Хийт се надигна от пода. Имаше ужасен махмурлук и... Каква прелест! Отново беше с ерекция. Взе си душ и както при повечето хора, под душа го осени идея. Реши, че ще отиде в любимия си стриптийз клуб.
Обстановката беше изискана ,с приглушени светлини ,момичетат бяха с хубави тоалети-разбирайте достатъчно оскъдни и провокативни ,оставящи съвсем малко на въображението.
Момичетата бяха много, много красиви. Познаваха го. Поръча си частен танц. Обаче, за негов ужас, цялата идея се оказа едно голямо грешно решение. Положението му стана още по - плачевно. Прекъсна изпълнението на стриптизьорката, плати доста повече и си тръгна.
За бога! Виждаше единствено Фер. Докато онази се връткаше и се докосваше, той си мислеше за Фер и как тя правеше същото предната вечер, докато я изпълваше. Проклятие. По дяволите. Имаше чувството, че всичко му е изтръпнало и сякаш оная му работа не е негова.
Чувстваше се като разярен бик, пред който мятат от онези червени плащове.
Неговият плащ беше тя! Онова малко, сладко, невинно ангелче, което беше покварил.
Извика си такси и реши, че ще е по- добре да пие до припадък.В бара налетя на едни пияни цигани. Мургави ,чернокоси ,тъмноки,добре сложени,изпод навитите бели ръкави и каркопчаните ризи се пдаваха татуси. По пръстите имаха златни пръстени ,на киткита големи и скъпи часовници,а единият даже имаше обеца на ухото с малко кръстче . Хора с които не би искал да си имаш работа в трезво състояние ,а какво оставаше в пияно Пияни цигани празнуващи годежа на свой приятел. Или бяха тотално надрусани или сташно фиркани.
Та най - мургавият от тях започна да се обяснява за любовта. От думите му ,на Хийт му се догади и си купи цялата бутилка, та дано притъпи горчивия вкус в устата си.
Вторият циганин забеляза вече пияното богаташче и правилно предположи, че е заради жена. Отиде при Хийт метна ръката си през рамото му и започна да развива някакви теории за магии и уроки. Разбира се Хийт нищо не разбираше от тия глупости, а на пияна глава съвсем нищо.
Накрая в купона се включи и младоженецът, той от своя страна накара Хийт да тегли карта таро. Щял да му гледа на карти.
Тази идея му се видя смешна, но после реши, че това ще го разсее.
Е, такива глупости не беше чувал, никога преди.-Слушай сега, приятелю - занарежда единият от тримата или бяха шестима пияни цигани, изглежда Финли вече ги виждаше двойно- не си урочасан. Ти си влюбен, влюбен. Влюбен си, приятелю - чак леко припяваше.На твое място нямаше да се наливам тук, а щях да ида при женичката си и хубаво да я опъна.
И като я споменах. Мойта е на моминско парти.
YOU ARE READING
Греховно
RomanceПреди няколко години Х.Ф. става свидетел на убийство. Преди години Ф.К. губи свой близък по нелеп начин . Около единия има прекалено много тайни. Другия живее в блажено неведение. Още тогава съдбата ги свързва ,а днес съдбата ги среща. Едно такс...