Душевни терзания

106 15 2
                                    

Извинете, но няма време за редакции 😘 дано ви хареса

Хайде, коментирайте, накарайте ме да се почувствам жива , дайте ми стимул за новата част 😘💖😇🍀

За бога Фер!

За бога Дерек!

Кави ги вършеха тези двамата!?

След всичко, след признанията и излиянията  Дерек се покри. След като прекараха една греховна  седмица той се изпари. Вярно пишеха си но не беше същото.
А Фер трябваше да обмисли вариянта да се премести при него.  Искаше, имаше нужда, но да зареже работата си и всичко познато. Да се впусне в нещо несигурно, неядно. Поне на нея и се струваше така. Въпреки че знаеше, каже ли ѝ тръгвам, тя щеше  да тръгне с него.  Знаеше го, но май не ѝ стискаше.
Искаше го и не го и новото начало и щастието и всичко. Какво я спираше, миналото, стархът, мнението на другите ....
Усме ли се.  Хайде Фер. Скачай. Веднъж се живее, веднъж се гори. Просто се научи да се доверяваш. 
Проклетото доверие. Щеше да е по- лесно ако Дерек беше тук, а не бог знае къде и правейки бог знае какво.

Сънят отново бягаше от Фер.
Липсваха ѝ прегръдките му, целувките му, липсваше и усещаето да е с него.  Греховното усещане, да забрави за всичко. При тази мисъл стомахът ѝ се преобърна.  Липсваше ѝ. Нее не би си признала на глас. Харесваше го, беше ѝ добре с него.  Да на няколко пъти ѝ зави че иска тя да бъде неговият порок, неговото всичко, майката на децата му. Това бе едничкото което Фер искаше, но си беше казала, че онзи който я иска, онзи който ще буде с нея ще дойде и сам ще се усмели да ѝ го каже. Веднъж се опитаха да ѝ замажат очите с лъжи, Дерек започна с истината. С това че се беше отдал на разврат и наркотици. Щури купони и пиянски вечери. Безброй потрошени хотелски стаи. Но това вече беше зад гърба му. Хийт Финли беше история. Дерек трябваше да уреди  няколко неща и можеше да започне начисто.
Ехх, само да можеше да повярва и да му се довери Фер.

Докато той отсъстваше Фер реши да бръкне дълбоко в раната оставена някога от майка ѝ. Искаше отговори. Краткият телефонен разговор не доведе до нищо

- Не мога да говоря сега имам работа. Трябва да съм спокойна. Да се видим да поговорим няколко дни.

За няколко дни Фер щеше да умре стотици пъти и се съмняваше че ще я изтърпи, пък и нервите ѝ бяха изтънели като оризова хартия. Това си беше саморазрушително.  Искаше ли да си го причини? Не! Искаше ли да разбере истината? Да!

Предполагаше какво ще чуе за миналото, за това че баща ѝ не се бе грижил за майка ѝ и за доведените ѝ братя, за това че е вършела домакинската работа и не само...  Не е ли ролята на жената да се грижи за домакинството??! Изкарваше се жертва. А какво беше Фер, ако онази жена е жертва от цялата ситуация? Страничен ефект?
Фер за последно щеше да говори с нея. За последно щеше да я изслуша - горката ѝ майка.  А Фер? Тя беше войн. Сама. Винаги е била сама, но сега се появи той. Не биваше да показва слабост пред него.  Сега трябваше да бъде още по силна. Онова, онзи ден беше нещо моментно, нещо което нямаше да се повтори. Нямаше да плаче

Въпреки, че щом работата е по важна от детето им. Защо да ги слуша. Знаеше че щом Дерек ѝ каже тръгвам, тя щеше да тръгне с него.

Страховете на баща ѝ, дали тя ще е добре, дали ще е щастлива, защитена...

Хахахха да не би до сега някой да я е пазил. Проблемите в училище.... Травмата от изостявянето...
Загубата на баба ѝ...
И онова с брат ѝ....
Колкото калена, толкова ѝ смазана беше. Да, по - ниска от тревата, по тиха от сенките, когато се налага и по жестока от най страшното нещо за което се сещате, но само ако вече не се търпи, а тя имаше търпение на ангрл. Само, че гневът на ангелите е вероятно най страшното нещо, защото е справедлив.

Конте трябваше да скъса с миналото си. Защото беше прекалено болезнено. Животът никога не е бил лесен, няма и да бъде. Но до кога старховете щяха да я спира. Самата тя се спираше в опит да бъде съвършенна, идеална, да постъпва правилно... Защо?! За да се хареса, да угоди... Нямаше смисъл. Тя не беше нищо от тези изброените. Дори на моменти не знаеше коя е.

Мо реши, че през уикенда е време само за момичета . Тя, Фер, Кики и Лайла щяха да си изкарат страхотно. Цял ден в мола, на спа, вечеря в новият ресторант SV. Филмова вечер, пижама парти. Тези момичета имаха нужда от една или две женски вечери.

Точно като доброто старо време.

 

ГреховноDonde viven las historias. Descúbrelo ahora