Излекувана

73 12 0
                                    

Когато в апартамента останаха само двамата....
-Ела да си легнеш. - предложи Дерек
-Искам да се изкъпя- отклони предложението му Фер
Дерек неискаше да я изпуска от поглед...
-Тогава да се изкъпем двамата.
Хитрец.
Двамата знаеха какво ще стане ако влязат заедно в малката баня.
-Сама. Идвам след малко.

Опита се да звучи бодро, но надали го е заблудила.... Все пак той е, този който водеше двойнствен живот.
Десеттина минути по - късно Фер излезе от банята... На бързо си изсуши косата и отиде в спалнята където я чакаше греховна изненада..
Дерек свали хавлията ѝ, обсипвайки нежната ѝ шия с целувки. Тя беше на сигурно в обятията му. Двамата се сгушиха на леглото.
-Обичам те  - каза Дерек и я целуна по челото, после по носа, бузите и накрая устните.
-Обичам те.

Дерек се постара да заличи случилото се по - рано вечерта.
Пръстите му се заиграха с нежите ѝ местенца, докато тя не се предаде на греха.
  
Харесваше ѝ да вижда дяволитата искра в очите му. Нямаше начин да му устои.
На него му харесваше да я чува как стене, искаше да вика...  Тя викаше и се гърчеше в ръцете му.
- Твоя... Твоя.. Само твоя.
-Моя, моя и само моя. А сега искам да поспиш, хайде завъртай се и заспивай.
-Ще ме гушнеш ли?

Дерек я прегърна и така заспаха...

Кори се прибра в луксозния си апартамент... Луксозен, модерен, но сега ѝ се стори студен и празен.
Наля си чаша вино, чашите станаха две, после три, докато не изцеди бутилката..
Реши да си вземе дълга вана, после излезе на клуб, а там реши да се довърши. Танци, алкохол...

-Барман, още едно. Голямо. Тъкмо да надигне чашата и някой я  измъкна от пръстите ѝ.

-Скъпа, това е за мен. - Марлон Алниери се усмихна нагло и гаврътна скоча.
- Не.. Питието е мое.
- Пи достатъчно. Хайде да те приберем, Кори.
- Остави ме. - тя се отскубна и излезе от клуба.
- Мамка ти... Проклета, вироглава, кучка.

Нямаше да я остави така. Излезе и я последва. Кори се беше подпряла на една близка пейка и повърна.

-Хайде сега да те приберем и почистим.
-Защо си се залепил за мен?
-Имаме общи познати.. Джовани и Дерек / Хийт. Предполагам не искаш да ги ядосваме. Мен може да ме  ступат а теб да те мъмрят..
Не се дърпай и тръгвай

Дали да не забъркам още една бъркотия с тези двамата?
Кратко, но дано да ви хареса

ГреховноKde žijí příběhy. Začni objevovat