Докато двама лежаха в пълен мрак и тишина ,всеки бе погълнат от своите демони и терзания.
Фер се убеждаваше, че не постъпва като майка си ,а Хийт ,че не си играе с момичето и чувствата му.... Накрая сънят прегърна и двамата
Първите лъчи надничаха през тънките завеси . Хийт стоеше до отворения прозорец и пушеше вече втора цигара. Отново хвърли поглед към леглото . Тя остана ,не си тръгна .
Какво имаше ,какво можеше да ѝ даде ,ако поиска да остане ? С какво можеше да я задържи? Не , тя не е такава ,не би го пожелала. Вероятно вижда само един разглезен хлапак ,който не си знае парите ? Трябваше да и каже истината.
Но гледката на спящото момиче ,го отведе в съвсем друга насока.
Мъничка ,крехка, ранима ,свита на малко топче ,прегърнала възглавницата му. Същинско ангелче.
Ха. Та ,той се опитваше да я поквари ,да я изкуши.
Нещо ,не се връзваше .
Той беше изкушен и прелъстен ,а целта не беше тази. Не беше предвидил това . Забравил за цигарата ,унесен в мисли ,изсъска от болка ,когато огънчето се допря до кожата му .
Фер се размърда и се протегна извивайки тяло, като дъга, издавайки звук подобен ма мъркане.
- Добро утро, мъниче!
- Добро... Мамка му ! - отметна завивките и скочи от леглото ,но секунда след това издърпа със замах чаршафа и се уви като с гръцка туника .
- Бързаш ли ? - беше му забавно . От спящ ангел , Фер се превърна в богиня. Защо искаше да докосне дългата ѝ коса, свободно стелеща се по голите ѝ рамене изглеждаше толкова примамващо тази тъмна коприна, а тази бяла ,но кадифена на допир кожа...
- Час . Трябва да знам колко е часа ?
- Почти девет.
Фер се метна на леглото и изръмжа раздразнено, за да се надигне само секунда след това .
- Трябват ми дрехи. Дрехи. Ако си изпусна полета, ще те ритам от тук до Чикаго и обратно.
- Успокой се ,ще те закарам до летището . - тя май се паникьосваше - В колко ти е полета?
През това време Фер бе намерила телефона и чантичката си на масата в хола.
Оо.. сега вече беше бясна . Ето защо се беше успала. Някой беше изключил телефона ѝ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Греховно
RomantizmПреди няколко години Х.Ф. става свидетел на убийство. Преди години Ф.К. губи свой близък по нелеп начин . Около единия има прекалено много тайни. Другия живее в блажено неведение. Още тогава съдбата ги свързва ,а днес съдбата ги среща. Едно такс...