Тъпо, тъпо, тъпо....
Техните с право май я бяха изгонили на времето. Да спи с всеки който има голяма банкова сметка, за да се издържа. Това вече беше дъното, толкова ли ниско беше паднала?Вместо да си намери съпруг, тя се чукаше с всеки идиот.
От начало беше гадно, срамуваше се от това което прави, но изглежда с времето успя да се научи да подтиска чувствата и емоциите си.
Не думите му я жегнаха, а начина по който я гледаше
Смесица от загриженост, съжаление и укор или беше притеснение.
За бога тя си изплака душата пред него, но когато разголи тялото си той просто ѝ отказа.
Но пред очите ѝ стоеше гледка която караше краката ѝ да треперят.
Марлон с тази черна тениска, на места изцапана с масло, тук там някоя дупчица, но пък префектно очертаваше стегнатото му тяло и силните му ръце.
Макар да изглеждаха груби, да бяха черни, Кори се запита дали могат да са нежни тези ръце.Как ли би я погледнал, ако се познаваха при други обстоятелства.
... Онези ръце, черни от работа, как ли биха докосвали.... Нежно? Грубо? Какво ли е усещането от кожата му до нейната?
А устните му...Някой изсвири с клаксон и стресна докторката, връщайки я в реалността.
Вярно. Новият ѝ апартамент не беше толкова скъп, но пък беше в по тих квартал и ѝ харесваше че има басеин в комплекса.
Зави по алеята, после спря на паркинга и поздрави охраната.Искаше да спечели този мъж, но явно тий, не се вълнуваше от леки жени.
Тя можеше да е сериозна и отговорна.В рова време в сервиза
-Още не мога да повярвам че си я пуснал.
-Не е там работата. Знаеш че си тръся сериозна връзка. Тя е див дух.
-Знаеш ли за момент си мислех, че искам да съм на мястото на Дерек, когато беше Хийт, само и само да я вкарам в леглото.
-Ей... Мъжете сме по големи к... ви от жените, ама тях обвиняваме.
-Майната ти.
-Ще плямпаш или ще донесеш кашона с частите. Клиентът утре си иска колата.
-Сменяш темата.
Двамата се засмяха и се захванаха с колата.
Днес Кори си остана в апартамента.
ESTÁS LEYENDO
Греховно
RomanceПреди няколко години Х.Ф. става свидетел на убийство. Преди години Ф.К. губи свой близък по нелеп начин . Около единия има прекалено много тайни. Другия живее в блажено неведение. Още тогава съдбата ги свързва ,а днес съдбата ги среща. Едно такс...