Veda

1.3K 90 134
                                    

Buraya katılalı kaç sene oldu bilmiyorum ama tamı tamına 5 fic sahibi oldum. Bir tane yazarım onu da kimse görmez zaten düşüncesiyle başladığım bu yolda yanımda olan minik ama güzel kitlem beni çok mutlu ettiniz, bilmenizi isterim.

Idyliic, benim için gerçekten çok değerli çünkü ben bu ficle biraz olsun kendimi geliştirdiğimi hissettim, bölüm sayısı belki size yetersiz gelmiş olabilir ama her bölümü uzun uzun yazmaya özen gösterdim. Amacım sıcacık bi aile ortamı oluşturmaktı, minik bir bebekle beraber iki adamın da ruhunun ve aşklarının büyüdüğünü hissettirebilmekti, umarım başarmışımdır.

Bazı kurgularımı yaptığüm hatalarımdan dolayı insanlara gururla öneremesem de Idyllic'i öneresim geliyor, bana güvenimi kazandıran bir fic oldu kendisi.

Hangi sahneyi unutamadığınızı, etkilendiğinizi ya da hangi kısmı sevmediğinizi bilmek istiyorum. Aklınızda kalan, ve çok soft bulduğunuz kısımları da yazarsanız çok sevinirim.

Bir fic daha tamamlandığına göre sırada Perfect Man'imiz var, umarım onu da tamamlamayı başarırım. Buralar biraz kendine geldiğinde ve etkileşim arttığında omegaverse ve saray ficimize başlayacağız, açıkçası bu konuda çok heyecanlıyım ayrıca biraz da korkağım, anlayacağınız desteğinize ihtiyacım var.

Sizi seviyorum aşklarım, başka bir ficte buluşmak üzere. Bu arada ficimizin ismi Idyllic, cennetten bir parça anlamına geliyor. Umarım siz de bir gün cennetten sizin için düşen parçanızı bulabilirsiniz. 😊😊💜

IDYLLIC // yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin