Három nap folyamatos edzés után már alig vártam, hogy ledőlhessek az ágyra. Az első két hétben finoman fogtak minket, mostanra azonban kezdtem erősen megbánni, hogy eljöttem az úszótáborba, azt pedig végképp, hogy jelentkeztem a következő iskolaév versenyeire. Minden nap reggel héttől délután hatig a medencében töltöttem az időmet, csak az ebédre és az utána lévő fél órára pihenhettem, és hol volt még a nyár vége.
A faházig vonszoltam magam, odabent pedig még jobban meg kellett emberelnem magam, hogy ne a padlón feküdjek ki. Amint elterültem az ágyon, már képes lettem volna elaludni, ám ahogy valami a mellkasomra nehezedett, kicsit felébredtem.
Még a klórszag ellenére is éreztem a kellemes, epres illatot, ami a szőke tincsek közül áradt. Jackie szorosan ölelt, arcát a nyakamhoz nyomta, miközben ugyanolyan fáradtan morgott, mint én.
- Lance, meg akarok halni! - Az „i" hangot hosszan elnyújtva ejtette ki, mire mosolyogva a hajába túrtam.
- Mégis egy órával hamarabb mentél a medencéhez, mint én.
- Mert le foglak nyomni a félévi versenyen.
- Ja, hogy ez le is van rendezve? - nevettem el magam.
- Nem, de pont ezért dolgozok kétszer olyan keményen, mint te. Hogy legyen is esélyem lehagyni téged. Vasággyal lehetsz hatvan kiló, én meg nyolcvan vagyok ruha nélkül.
- Nincs semmi baj a testeddel. - Nyomtam egy csókot a homlokára, Jackie pedig feljebb mászott mellettem, hogy a szemembe tudjon nézni. Tudtam, hogy nem hisz nekem, de reméltem, minél többször mondom el neki, hogy én így szeretem őt, akkor egy idő után ő is látni fogja. - Szerintem gyönyörű vagy.
Lassan végigsimítottam szeplős arcán, mire ő is felém nyúlt, hogy megcirógassa a nyakamat. Ezüstös íriszei gyönyörűen csillogtak, telt ajkai hívogatóan elnyíltak egymástól, én pedig meg is ragadtam az alkalmat, hogy egy puha csókot nyomjak rájuk.
- Ha nem aludnék el bármelyik pillanatban, most rád másznék - motyogott a számra Jackie, ezzel kicsalva belőlem egy mosolyát.
YOU ARE READING
Szerelem dallamai novellák
RomanceIde fogom gyűjteni a különféle novellákat a "Szerelem dallamai" sorozatomhoz, amiket vagy kértek tőlem, vagy csak nagyon szeretném megírni őket.