18. Jelmezek

35 5 10
                                    


Jimmy félénken a lábamhoz bújt, amint kiléptünk az ajtón. Már a házban is szégyenlősen igazgatta a szőke parókát, amit anyáékkal kölcsönöztetett, és nagyon nem mert kijönni a jelmezében, pedig még azt is bevállaltam, hogy beöltözöm ugyanannak, aminek ő. Még két hete kitalálta, hogy mivel Maddie valami Katica lesz, ő annak a karakternek a szerelmévé akar változni, hogy összeilljenek. Az ötlettel nem akadt semmi probléma, azzal viszont már igen, hogy mivel ezt a mesét főként lányok nézték, Jimmy félt kimenni a jelmezében.

Kedves akartam lenni, ezért Lucyvel hát boltot jártunk át tegnap, hogy mindent összeszedjünk, és én is ugyanannak öltözhessek, mint ő. Az egyetlen gondunk az lett, hogy parókát már sehol sem találtunk. Lucynek ugyan támadt egy ötlete, de én nagyon nem örültem neki. Ám amikor megláttam, hogyan csillogott Jimmy szeme, ahogy észrevette, mire készülünk, már nem akartam nemet mondani. Úgyhogy hagytam, hogy Lucy nagy szenvedéssel kiszőkítse rókavörös hajamat.

Végigszenvedtem a peroxid szagát és égetését, de legalább elértem vele, hogy az öcsém elég bátorságot szerezzen a csokigyűjtéshez. Jimmy lelki nyugalmáért megérte a sok bonyodalom.

– Merre találkozunk Maddie-vel? – néztem le az öcsémre.

– Arra!

A kezemet fogva indult el az utcán. Furcsán éreztem magam, ahogy több évfolyamtársam elsétált mellettem, és senki sem ismert fel csibesárga hajjal, de valahol örültem is neki. Bele se mertem gondolni, mit szólnának, ha rájönnének, hogy engem látnak. Még Lucy is kinevetett, amikor hajmosás után megjelentem előtte. Így legalább pár ember arcán inkább azt láttam, mennyire aranyosnak találták, hogy összeöltöztem a kisöcsémmel.

– Maddie!

Pár sarokkal később Jimmy hirtelen elengedett, és futni kezdett. Mire kettőt pislogtam, már a piros alapon fekete pöttyös kezeslábasba bújt, szőke kislányt ölelgette.

Ami viszont még inkább megakasztott, az a mögöttük álló Eli volt. Egy fekete, testre feszülő, bőrből készült nadrágot és felsőt viselt, dereka köré egy övet kötött, mintha farka lenne, nyakában egy aranycsengő csillogott, szőke hajából cicafülek álltak ki, orrán egy vékony maszk pihent. Arca egyből vörösbe fordult, amint zöld szemében felismerés csillant. Hiába tagadtam volna, az én fejem is égett, bár miközben újra végignéztem rajta, nem tudtam eldönteni, hogy nevessek rajta, vagy a nadrágomra figyeljek, amiben Eli teste láttán rendetlenkedni kezdett egy bizonyos testrészem.

Amint a két kicsi elindult a járdán, Eli is közelebb jött hozzám, majd pontosan előttem megállt, és olyan halálos komolysággal nézett a szemembe, mintha éppen azt akarná elmondani, hogy bevonul a hadseregbe.

– Maszk van rajtam – kezdett bele, miközben felemelte fekete kesztyűbe bújtatott kezét –, eddig senki sem ismert fel, és szeretném, ha ezt többé szóba se hoznánk. Csak örömet akartam szerezni a húgomnak, miután Lance és Liam dobbantottak otthonról egy buli miatt.

– Neked is szia – forgattam a szememet, majd odahajoltam hozzá egy gyors csókra.

– Bocs, csak égek itt, mint a tábortűz. Spandexben járkálok az utcán, és egy csapat lány azt hiszem, csak azért követtek két sarkon át, mert a seggemet akarták nézni.

– Esküszöm – simítottam a mellkasára a kezemet –, azt hittem, ez bőr.

– Csak csillog, hogy olyan hatást keltsen.

– Egyébként nem kell aggódnod, mert én is nagyon rosszul nézek ki. Ha jól értettem Jimmy magyarázatát, ugyanannak a karakternek öltöztünk be, csak más ruhában, úgyhogy ugyanannyira vagyunk égők.

– Neked csak a paróka áll szarul. Csak a szeplőid és a szemüveged miatt ismertelek fel.

– Ez... – Minden vér az arcomba szökött, ahogy Eli a hajamhoz nyúlt.

– Ez nem paróka – kerekedett el a szeme.

– Ja. De Lucy megígérte, hogy még ma este visszafesti.

– Hm. – Elgondolkozva nézett végig rajtam, majd párszor végigvezette az ujjait a tincseim közt. – Ráér holnap is.

– Mi? – ráztam meg a fejem értetlenül. – Miért?

– Hirtelen kíváncsi lettem, milyen lenne egy szőke Doriannel kefélni. – Szemtelenül vigyorogva hajolt közelebb hozzám, mire halkan elnevettem magam.

– Hülye vagy.

Egyetlen mozdulattal megszüntettem kettőnk közt a távolságot. Eli finoman csókolt, mégis éreztem benne, hogy tényleg felkeltettem a kíváncsiságát, és ettől végre én is hagytam elkalandozni a fantáziámat: vajon milyen lenne kihámozni őt ebből a hacukából?

– Jöttök már? – Maddie kiabálására egyből szétváltunk, majd egymás kezét fogva indultunk el a két gyerek után.

Szerelem dallamai novellákOù les histoires vivent. Découvrez maintenant