Flufftober tartalom

82 2 0
                                    

Flufftober alkalmából minden nap egy-egy novellát fogok posztolni, amik előre meghatározott témák alapján íródnak majd a regénysorozat karaktereivel. Nem minden novella lesz feltétlenül köthető a regényhez, illetve mindenféle párosítások szerepelnek majd benne, de a romantika mellett barátságok és testvéri kapcsolatok is helyet kapnak majd.


1. Nyerni egy macit a másiknak
Nicky és a barátnője, Lottie elmennek egy kis karneválra randizni, ahol Nicky megpróbál nyerni egy macit a lánynak.

2. Együtt kiosonni
Liam egy konfliktus után kiszökik otthonról Conorral, hogy együtt lehessenek.

3. Lustulós vasárnap
Cait és Chris éppen a nászútjukat élvezik, a férfi pedig mindent megtesz, hogy újdonsült felesége eleget pihenhessen.

4. Szikrák és tűzijáték
A hat éves Lance nem meri megfogni a csillagszóró pálcát, mert fél, hogy megégeti magát. Eli és Liam viszont mindenképpen segíteni akarnak, hogy megmutassák neki július 4. legjobb részét.

5. Napfelkeltét nézni
A tizenhárom éves Eli végighallgatja, ahogy Lance összeveszik a nagyapjukkal, aki ezután vacsora nélkül elküldi lefeküdni a fiatalabb ikert. Eli viszont nem hagyja, hogy az öccse éhes és szomorú legyen, ezért kijátssza a nagyapjukat.

6. Vállon cipelni valakit
Kevin és David hivatalosak egy családi ebédre, Kevinnek azonban nincs kedve menni. Azzal viszont nem számolt, hogy David meggyőzőképessége hatásosabb, mint gondolta.

7. A barátok beavatkoznak
Egy félresikerült beszélgetés után Dorian a szertárban találja magát, ahová egyik barátja, Jackie zárta be Aydennel együtt, hátha végre elég bátorsága lesz szerelmet vallani.

8. Főzni tanulás
Conor próbálja megtanítani Lucynek a főzés rejtelmeit, a lány azonban minden múló perccel egyre jobban unja a dolgot.

9. Üzengetés
Eli éppen próbálja kitalálni, mivel űzhetné el saját unalmát, amikor hirtelen kap egy üzenetet Masontől.

10. Párnacsata
Ayden Jackie egyik pizsipartiján van, ahol a lány ráveszi, hogy fonja be a haját, Dorian pedig a háttérben szóló Mamma Mia! betétdalait élvezi. Egyetlen beszólás, és vérre menő harc veszi kezdetét a három barát között.

11. Szerelmes üzenetek
Mason kialvatlanul, rossz közérzettel ébred reggel, ám hirtelen minden megváltozik, amikor egy post-itet talál a konyhában.

12. Álmos csókok
Lance fáradtan tér vissza a szobájába egy kemény edzés után, Jackie pedig követi. Mindketten kimerülten eldőlnek az ágyon, majd félálomban beszélgetésbe elegyednek.

13. Esti beszélgetés
Egy kalandos éjszaka után Matt félénken néz végig a mellette fekvő Tristanen, miközben azon gondolkozik, merje-e szóba hozni az érzéseit.

14. Lassú tánc
Bár elfogadta a meghívást, Quinn kétségekkel áll a bálhoz, ahová Adrian elhívta. Tudja, hogy egy ilyen eseményen mindenki szeret táncolni, számára azonban ez az egyik dolog, amit képtelen megtenni.

15. Bolondos szokások
Mike minden reggel ugyanazzal a gesztussal kedveskedik barátnőjének, Ellynek, mégis minden alkalommal sikerül meglepnie a lányt.

16. Együtt elaludni
A tizenöt éves Jimmy hatalmas dilemmával küzd, amihez Dorian segítségét szeretné kérni. Felvezetésként meglátogatja bátyját azzal az indokkal, hogy megnézzenek együtt egy filmet.

17. Szívmelengető háztartás (Domestic fluff)
A tizenkilenc éves Maddie feszengve fogadja, hogy Jimmyvel kell elmosogatnia egy családi ebéd után. Az egykor gyerekkori barátok nehezen találják meg a közös hangot, ezért Maddie megpróbálja felhozni a régi emlékeket.

18. Jelmezek
Hogy bátorságot öntsön az öccsébe, Dorian ugyanannak a karakternek öltözik be Halloween alkalmából, aminek Jimmy szeretne, hogy lenyűgözhesse Maddie-t. A csokigyűjtés alatt azonban olyasmibe botlanak, amitől Dorian nem tudja eldönteni: nevessen vagy hagyja elkalandozni a fantáziáját.

19. Virágok
Dorian és a testvérei egy hétvégére visszautaznak Texasba, hogy meglátogassanak valakit, aki egykor mindennél fontosabb volt a fiúnak.

20. Titkos szerelem
Az egyetemista Luke és a szobatársa, Chris éppen filmet néznek a szobájukban, amikor Luke úgy dönt, megpróbál kezdeni valamit a legjobb barátja iránt táplált érzéseivel.

21. Kézcsók
Aydennek minden bátorságára szüksége volt, hogy elhívja Liamet egy melegbárba, hátha sikerül közelebb kerülnie hozzá. Hazafelé menet már egyikük sem képes a nadrágjában tartani a dolgokat; egy hosszúra tervezett csókcsatába keverednek egymással. Ám amikor két nem túl kedves idegen meglátja őket, a csata komolyabbra fordul.

22. Flört munka közben
A tizennyolc éves Jimmy némi pénzért elvállalja, hogy segít az egyik egyetemi professzornak visszatenni a könyvtári könyveket a helyükre, amiket az órákon használta. Azonban nem ő az egyetlen diák, aki vállalkozott a feladatra.

23. Tarts a karjaidban
Lucy és Dorian a család tanyájának kukoricatáblájában kergetőznek, amikor a fiú hirtelen eltűnik. Lucy mindenfelé keresi az öccsét, ám hiába hívogatja, Dorian nem válaszol neki. És ahogy a kombájn felbőg a távolban, az idő rémületesen gyorsan fogyásnak indul a lány számára.

24. Esőben
Zoey mindennél jobban izgul első randija miatt, amit szerelme, Oliver nagy gonddal megszervezett kettejüknek. A tengerparti pikniken rengeteg dolog fordulhat rosszba, főleg akkor, ha mások is lesznek a közelben. Zoey már előre felkészíti magát, hogy megvédje Olivert mindenkitől, aki csak meg meri kérdőjelezni a férfiasságát.

25. Ölelkezés és bújás
Amikor belement ebbe a randiba, Larry csak azt remélte, hogy lesz társasága éjszakára, ám amint hazaviszi Stefant, a terve dugába dőlni látszik.

26. Új hobbi
Mivel kezdi úgy érezni, a legjobb barátjával kezdenek eltávolodni egymástól, Mason szervez egy egész hétvégés programot Larryvel, hátha az segít a kapcsolatukon.

27. „Fázom"-„Itt a kabátom"
Egy randi után a közeli melegbárban, Ayden Tristan oldalán indul haza. A közelgő vihart előjelző hideg uralja az éjszakát, Ayden pedig hirtelen megbánja, hogy hallgatott a nővérére és csupán egy pólóban indult el otthonról.

28. Nyugtató fürdő
Egy veszekedés után Luke mindent meg akar tenni, hogy Emily megbocsásson neki, ám hamarosan rá kell jönnie, hogy egy habfürdő, pár gyertya és egy masszázs nem oldja meg önmagában a problémát.

29. A falnál csókolózni
A táborban, egy csoportfoglalkozás alatt Mason végre eldönti, hogy mindent elmond Doriannek azzal kapcsolatban, mit érez iránta, abban azonban a foglalkozás végéig nem biztos, hogy a fiú viszonozza-e valamennyire ezt a vonzalmat.

30. Aludj az ölemben
A visszatérése után Liam úgy érzi, egy teljesen új embert kell megismernie a húga képében. Maddie már nem az a négyéves kislány, aki egy darab ronggyal is órákig el tudott játszani, Liamnek pedig ötlete sincs, mivel tudna közeledni a testvéréhez.

31. Ünnepi szokások
Ahogy közeleg a karácsony, Eli és Lance nekilátnak kidíszíteni a házat, ahogy eddig minden évben tették. Idén azonban az édesanyjuk egy kis meglepetéssel készül.

Szerelem dallamai novellákDonde viven las historias. Descúbrelo ahora