Ismertető és tartalomjegyzék

261 9 4
                                    

Alternatív univerzumok, shipek, kimaradt jelenetek, be nem került részletek szerepelnek majd itt, mint hosszabb-rövidebb novellák.

Kérj te is novellát!

Hogyan teheted meg?
Privát üzenetben, vagy kommentben leírod, mit szeretnél látni.

Mik a feltételek?
Nem írok meg olyan shipet, aminek semmi alapja nincs (pl Conor és Mason, akik összesen egyszer találkoznak és akkor sem baráti beszélgetés folyik le köztük). Csak olyasmit írok meg, amit nem fogok a regények és spin-offok alatt bővebben kifejteni.

Tervezett spin-offok (amiknek az ideírásával nem spoilerezek semmit):
- Mason x Nicky
- Lance és a barátnője
- Mike szerelmi története
- Conor szerelmi története
- Conor múltja
- Jimmy x Maddie
- Reed és White szülők háttere

Tartalomjegyzék:

Barking at the Moon

Candy egy napját bemutató novella, amiben a kölyökkutya múltját is megismerhetjük, miközben randalírozik a házban és dühös Eli-ra, amiért az egyedül hagyta őt.

Life

Alternatív univerzum, amiben Eli Conorral jön össze. A két fiút Dorian távozása hozza közelebb egymáshoz.

Everything has changed

Az út, hogyan szeretett bele Mason Dorianbe. Az első közös táboruktól kezdve, pár boldog pillanaton át, a nyárig, amikor Mason végre mert közeledni Dorianhez.

Anyone of us

Dorian és Ayden szakítása. Egy fűtött éjszaka után Dorian megdöbbentő felfedezést tesz: Ayden megcsalja őt egy lánnyal.

So am I

Eli és Mason párosítás. Ebben a novellában a White család nem költözött át Floridába, Eli sosem találkozott Doriannel. Mason első látogatása után kezd elgondolkodni a szexualitásán, majd a rengeteg együtt töltött idő alatt lassanként egymásba szeretnek.

Drivers licence

Ayden és Mike elmennek körbeautózni az államot, közben pedig még szorosabbá válik a barátságuk.

Szerelem dallamai novellákDonde viven las historias. Descúbrelo ahora