– Újabb karaktereket állítunk a vallatás elé. Ezúttal a barátokat hívtam el a stúdióba. Kérném szépen a mai vendégeimet, hogy mutatkozzanak be!
Lance: Tobias Lance Reed, és mindenkit, aki az első nevemen mer hívni, agyonverek. Floridában születtem, és az eddigi életemben itt is laktam.
Adrian: Adrian Archie Cooper, és az első nevemet szeretem a legjobban, mert azt az örökbefogadó szüleim adták nekem, miután idehoztak Londonból, öt éves koromban.
Nicky: A teljes nevem Nicholas Evan Russel, de elég a Nicky. Túl hivatalosnak érzem, ha nem becéznek. Szintén Floridában élek születésem óta.
Mike: Ángel (Ánhel) Michael Ramirez. Nagyon szeretem az első nevemet, de anyáék kérdésére a Mike-ot használom. Mexikóban születtem, és hat éves voltam, amikor Floridába költöztünk.
Kevin: Nekem nincs második nevem, csak Kevin Bailey vagyok, és csak Dave szokott Kevnek becézni, Matt meg Cuninak hív.
– Nem nagyon térek majd el a másik csapat kérdéseiről, úgyhogy az első dolog, ami érdekelne: van testvéretek?
Lance: Egy húgom, egy ikertesóm és egy bátyám.
Adrian: A szüleim csak engem fogadtak örökbe, de időnként egy-két hónapra megfordul nálunk pár gyerek, akikre vigyázni kell. Őket mind a testvéremnek tartom, vagy legalábbis sorstársaimnak.
Kevin: Van egy bátyám, de őt évek óta nem láttam, mert mindenfelé utazgat, de néha küld képeslapokat és ajándékokat, amiknek mindig nagyon örülök. *szomorúan lehajtja a fejét* De azért jó lenne, ha néha töltene velem egy kis időt.
Nicky: Két nagyon édes húgom van, akiket a világon mindennél jobban szeretek. Eve a legokosabb kislány a földön, Mia pedig alig fél éves, de már elkezdett beszélni, és nagyon gyorsan halad. *csillog a szeme a boldogságtól*
Mike: Négy bátyám és egy húgom van. Utóbbi nagyon nem lesz boldog, ha beér a pasizós korba, mert mind nagyon vigyázni akarunk rá, de legalább majd lesznek, akik agyonvernek minden srácot, akik bántani verik. *jókedvűen nevet*
– Mi a kedvenc filmetek vagy sorozatotok?
Kevin: A Mátrixot és a Mamma miat nagyon szeretem.
Adrian és Lance: Gyűrűk Ura! *erősen egymás tenyerébe csapnak*
Mike: A West Side Storyt szeretem, de nem nagyon nézek filmeket.
Nicky: A "Tizenhárom okom volt" sorozat a kedvencem.
– Mi a gyerekkorotok legelső emléke?
Kevin: Anya elvitt a Broadway-re, hogy megnézhessem életem első musicalét. Akkor eldöntöttem, hogy én is fel fogok egyszer lépni ott.
Lance: Liam elvitt minket fagyizni, aztán anya leszidta, amiért nekik nem szólt róla.
Adrian: Amikor először találkoztam a nevelőszüleimmel. Tudtam, hogy jönni fognak, de nagyon sírtam, amikor megjelentek a szobámban. *homályos tekintettel elmosolyodik*
Mike: Az egyik Día de Muertos. Anya akkor először merte kipróbálni a nagyi receptjét, hogy Calaverakat csináljunk.
Nicky: Amikor apa üvöltözött az egyik óvónővel, aki valami vizsgálatra akart küldeni. *szomorúan lehajtja a fejét, Mike pedig megveregeti a vállát* Jó lett volna már akkor tudni, hogy defektes vagyok.
YOU ARE READING
Szerelem dallamai novellák
RomanceIde fogom gyűjteni a különféle novellákat a "Szerelem dallamai" sorozatomhoz, amiket vagy kértek tőlem, vagy csak nagyon szeretném megírni őket.