21. Kézcsók

39 5 16
                                    

Pár órája még képzelni sem mertem, hogy majd ilyen jól sül el ez az este. Tegnap remegve kérdeztem meg Liamet, eljönne-e velem, ma délután meg már ki sem tudtam találni, mit kellene felvennem. Nem először készültem abba a melegbárba, ahová elhívtam Liamet, randiztam is már ott, de ezt az alkalmat valahogy másnak éreztem. Egyedül az zavart, hogy még nem sikerült eldöntenem, mit is akarok tőle, így azt sem igazán terveztem el, milyen kisugárzással kellene megjelennem előtte. Lehettem volna visszafogottabb, ezzel jelezve, hogy valami komolyabbat szeretnék kettőnk közé, ám a bizonytalanság végül egy kirívóbb öltözethez vezetett, amiből inkább azt lehetett érezni, hogy csak a nadrágjába akarok bejutni.

De Liamet ez nem zavarta. Sőt, egyenesen tetszett neki a feszülős, fekete nadrágom és a bő, sárga ingem, amin direkt nem kapcsoltam össze a felső három gombot, hogy látszódjon a mellkasom. Sokan megnéztek a bárban, engem azonban csak az érdekelt, ahogy Liam minden alkalommal izgatottan beharapta az alsó ajkát, valahányszor találkozott a tekintete az enyémmel. És mivel ez elég gyakran történt meg, nem is csodálkoztam, amikor alig két óra, de rengeteg alkohol után, Liam a kezemnél fogva vezetett ki a szórakozóhelyről azzal a kívánsággal, hogy hadd legyünk már végre kettesben, mert már nem bírja sokáig a ruháim látványát. Egy pillanatra nem értettem, mire gondol, ám miután hozzátette, hogy a padlón jobban mutatnának, mint rajtam, már nekem is több kedvem lett hazamenni.

Sietve mentünk a kocsi felé, azonban nagyon úgy tűnt, Liam képtelen lesz kivárni, míg hazaérünk. Eleinte csak azt hittem, a kocsiban fog nekem esni, aztán végül még a parkoló előtt magához húzott, puha ajkait pedig az enyémekre nyomta. Hirtelen hálás lettem, hogy már sötétben indultunk el, így kevesebb eséllyel láthatott meg minket bárki a vékony mellékutcában. Liam ugyanis nem finomkodott, azonnal a számba dugta a nyelvét, egyik kezével a hajamba túrt, a másikkal pedig a fenekemre markolt. Ahogy szorosan magához húzott, megéreztem a nadrágján, miért nem bírt még az autóig sem várni ezzel.

Bennem azonban még éppen maradt annyi józanság, hogy leállítsam, mielőtt letépte volna az ingemet. Éppen csak elhajoltam tőle, hirtelen egy kő repült el közöttünk, ami biztosan eltalált volna, ha még egy másodpercig hagyom Liamnek, hogy csókoljon.

Rémülten kaptam abba az irányba a fejemet, ahonnan a dobás érkezett, és a mellékutca azon végén, ahol bejöttünk, két alakot láttam meg a lámpa fényében. Mindkettő vigyorgott, az egyik pedig már egy újabb követ szorongatott a kezében.

– A hozzátok hasonló dákónyelőknek itt nincs helyük – nevetett rajtunk a másik.

– Tudod, kicsit még érteném is, hogy sír a szád – tolt be a háta mögé Liam –, ha nem egy melegbár közvetlen közelében picsognál, amiért két csávót látsz smárolni.

– Megfertőztök itt másokat ezzel a fertővel – köpte a szavakat az, amelyik megdobott minket.

– Fogalmazás ötös, gratulálok. – Szinte láttam magam előtt, ahogy Liam megforgatta gyönyörű, kék szemét, és még az sem érdekelte, ahogy próbáltam a parkoló felé húzni. – Okítalak kicsit, rendben? A szexualitás nem fertőző, de ha te ennyire félsz, hogy miattunk az leszel meleg, akkor talán már korábban elgondolkodtál rajta, hogy a fiúk tetszenek, csak kell valaki, akire ráfoghatod, hogy így érzel.

– Takarodj a picsába!

Egyből újra megpróbáltam elhúzni onnan Liamet, de ő megvetette a lábát. Azt hittem, a fickó megint csak a követ fogja felénk dobni, így szinte a földbe gyökerezett a lábam, amikor elindult felénk. Teljesen váratlanul ért, ahogy a srác ütésre emelte az öklét, Liam azonban úgy tűnt, számított erre. Lendületből elkapta a fiú kezét, majd olyan erősen húzott be neki, hogy szerencsétlen élettelen farönk módjára zuhant hátra utána. A másik halálra sápadt arccal figyelte a haverját, majd amint Liam tett felé egy lépést, inkább bebújt a sarok mögé, bár sejtettem, csak arra várt, hogy mi lelépjünk.

– Tűnjünk innen! – fogtam meg azonnal Liam kezét, aztán egészen a kocsiig el sem engedtem. – Azok a... Azok a... – Hirtelen akartam kimondani, mit gondolok a két srácról, és hiába gondolkodtam, nem jutott eszembe angolul a megfelelő kifejezés. – Hijos de puta!

– Kurva szexi a spanyolod. – Liam sóhajából közel sem azt hallottam ki, hogy megrázták a történtek, sokkal inkább tűnt olyannak, mintha meg se érintette volna, hogy megtámadtak minket.

– Jól vagy? – Aggódva tapogattam végig az arcát, majd mindkét karját, és legnagyobb rémületemre, a kezén valami nedveset éreztem. – Dios mío! Felrepedtek a bütykeid.

– Megmaradok, úgyis én ütöttem, nem engem ütöttek.

Nemtörődöm módon megvonta a vállát, én viszont nem tudtam ennyire semmibe venni a dolgokat. Lassan felemeltem a kezét, majd egy apró csókot nyomtam az ujjaira, ahogy anyám is mindig tette, ha fájt valamim.

Cariño. – Mosolyogva néztem fel rá, miközben még mindig a bütykeit simogattam, Liam viszont inkább olyannak tűnt, mintha valamivel megijesztettem volna. – Mi a baj?

– Mit teszel velem?

Mélyen felsóhajtott, majd hirtelen két keze közé fogta az arcomat, és gyengéden, érzelmesen megcsókolt. Ha nem tudtam volna, hogy ő is csak alkalmi partnerként tekint rám, még el is hittem volna, hogy érez irántam valamit. Bár ekkor be kellett látnom, hogy talán örültem volna neki, ha valami többet akarna tőlem. Egy ideje már gondolkodtam rajta, még Dorianről is lemondtam nemrég, és ekkor már tudtam is, miért jutottam erre a döntésre. Liamben olyasvalamire találtam, amire mindennél jobban szükségem volt, de féltem, hogy ő nem érez ugyanígy.

– Azt hiszem, kezdek beléd esni – suttogott a számra, nekem pedig hirtelen elkerekedett a szemem.

A szívem hevesen dobogott, hirtelen szóhoz sem jutottam, ahogy a tekintete rabul ejtett. Ő is ijedtnek tűnt, amit nem csodálkoztam, elvégre eddig csak ritkán került sor köztünk tényleges beszélgetésre, mégis valamilyen csoda folytán már nem csak testileg vonzódtunk egymáshoz. Ez az érzés megrémített, de közben ámulatba is ejtett, akárcsak a csillogás Liam szemében.

Mi vida. – A becézés akaratlanul csúszott ki a számon, de szerencsémre Liam nem értette, mit mondtam.

– Ez mit jelent?

– Ne törődj vele! – ingattam a fejem megkönnyebbülve. – Jobb lenne, ha indulnánk.

Megkerültem az autót, majd beszálltam a kormány mögé, Liam azonban csak egy perccel később követett. Egy pillanatra azt hittem, rágyújtott és azért maradt kint, ám ahogy beült mellém, majd megfogta a kezemet, már nem voltam biztos benne. A telefonja még mindig feloldva fénylett a kezében, rajta pedig egy beszélgetést láttam. Megkérdezte az öccsét, mit jelent a mi vida, és választ is kapott rá.

És ahogy a mosolyából láttam, örült neki, hogy életemnek hívtam.



Fordítások:

Hijos de puta! =  Kurva anyjukat! (szó szerint: Kurva fiai)
Dios mío! = Istenem!
Cariño = Drágám

Szerelem dallamai novellákTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang