Part - 9 ( Heart Beat Fast💓) U&Z

1.8K 157 7
                                    

Zawgyi👇

ကြၽန္မတို႔ စာသင္ဝိုင္းရဲ႕surprise day ေလးလည္းၿပီးသြားေတာ့ final exam အတြက္ အတန္းလိုက္ကိုယ္စီ ကိုယ့္စာေတြနဲ႔ ကိုယ္ လုံလည္ခ်ာလည္ျဖစ္ေနေလေတာ့ ကြၽန္မလည္း စာေတြထဲစိတ္ႏွစ္ထားလိုက္ေလတယ္ေလ ဘာအတြက္ဆို ကြၽန္မခ်စ္ရတဲ့ ခ်ယ္မိုးဆိုတဲ့အမ်ိဳးသမီးေလးက ကြၽန္မကို ဂုဏ္ထူးပါေအာင္ ေျဖရမယ္ေနာ္ လို႔ေျပာထားေတာ့ ကြၽန္မအစြမ္းကုန္ ႀကိဳးစားရေတာ့တာပါေပါ့ အဲ့လိုနဲ႔ ကြၽန္မ စာကိုစိတ္ႏွစ္ၿပီးလုပ္ေနတဲ့တစ္ရက္မွာ.......

" Happy Birthday တီခ်ယ္ မေန႔က တီခ်ယ့္ ေမြးေန႔မဟုတ္လား သမီးသိတာေပါ့ မေန႔ကၾက ပိတ္ရက္ဆိုေတာ့ သမီး ဒီေန႔မွဒါေလးေပးျဖစ္တာပါ ေမႀကီး ကိုယ္တိုင္ေ႐ြးထားေပးတာေနာ္ တီခ်ယ္တြက္ "

"ဟယ္.....Thankyou so much ပါ သမီးေနျခည္ တီခ်ယ္ေမြးေန႔သိတယ္လား သတိရေပးလို႔ေက်းဇူးပါသမီးရယ္ ေနာက္ဆို လက္ေဆာင္ေတြဘာေတြမလုပ္ပါနဲ႔ ေမႀကီးကိုယ္လည္းေျပာလိုက္ေနာ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔ "

"ဟုတ္.....ရပါတယ္ တီခ်ယ္ရဲ႕ ႀကိဳက္ရဲ႕လားဟင္ "

"Woow....တီခ်ယ္ ႀကိဳက္တဲ့မိုးျပာေရာင္ ေလးဘဲ အက်ီေလးကလွၿပီးခ်စ္စရာေကာင္းလိုက္တာကြာ ေက်းဇူးပါသမီး တီခ်ယ္ေကာင္းေကာင္းဝတ္ပါမယ္ ေနာ္ "
" ဟုတ္ တီခ်ယ္ႀကိဳက္တယ္ဆိုလို႔ သမီးေက်နပ္ၿပီ ဒါဆို သမီးသြားေတာ့မယ္ေနာ္ တီခ်ယ္ မဂ္လာပါ "

" ေကာင္းၿပီ သမီး ေမႀကီးကိုေက်းဇုးတင္ေၾကာင္းေျပာလိုက္ပါေနာ္ မဂ္လာပါ သမီး "

"ဟုတ္"

_________ တီခ်ယ္မိုးေမြးေန႔ တစ္ရက္ေက်ာ္သြားေလၿပီး တီခ်ယ္မိုး တြက္ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ဟုဆိုကာ တီခ်ယ္မိုးအတန္းမွ ၈တန္းအမ တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ေနျခည္ မွာ တီခ်ယ္မိုးတြက္ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ အက်ီ ေလးကို ေသခ်ာဘူးလွလွေလး နဲ႔ လာေပးသည္ကို ၿပဳံးရီစြာသေဘာတက်က်နဲ႔ စကားေကာင္းေနၾကတဲ့ အတန္းဝမွဆရာတပည့္ ၂ေယာက္ကို ခပ္လွမ္းလွမ္းခုံမွ မ်က္ဝန္းေလးထဲမ်က္ရည္ေလးေတြတြဲခိုၿပီး ႏႈတ္ခမ္းေလးထက္ အၿပဳံးေလးကိုပန္ဆင္ကာ စိတ္တြင္းထဲ ဘာမွန္းမသိ နာက်င္ဝမ္းနည္းမူတေပြ႕တပိုက္ နဲ႔ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ကေတာ့ ေဆြးေဆြးေလး ၾကည့္ေနေလရဲ႕ ___________

🌹 Moe 🌹Where stories live. Discover now