Part - 31 (Chatting with Her💖) U&Z

1.4K 164 27
                                    

Zawgyi👇

" ဟမ္ ... ရွိလည္း ရွိ​ေတာ့ပူး ဘယ္​​ေရာက္သြားပါလိမ့္ အခုန​ေလးဘဲ notification မွာျမင္လိုက္တာပါ​ေလ အခုၾက ? " ( မိုး တစ္​ေယာက္ သူမကုတင္​​ေပၚ​ေသခ်ာ​ေက်ာမွီထိုင္​လိုက္ရင္းမွ ဖုန္းကိုယူ​ေစကာ ​ေသခ်ာ ျပန္ၾကည့္လိုက္​ေစ​ေတာ့ ယြန္းဘက္မွ အခုန ပို႔ထား​ေသာ message ကိုမျမင္​ေတာ့​ေစကာ​ေၾကာင့္ အံ့ၾသ​ေန​ေစ​ေလၿပီး )

" တကယ္ငါျမင္လိုက္တာပါ​ေလ hi ဆိုၿပီး ph screen Noti မွာ အခု​​ေသခ်ာ​ေတြ႕တာပါ အခုဝင္ၾကည့္ၾက..... ဟြန္ ဒီက​​ေလးမ ျပန္မ်ားဖ်က္သြားတာမ်ားလား ​ေနအူး ​ေနအူး add fri ကိုသြားၾကည့္အူးမွ...... ဟမ္ မရွိ​ေတာ့ဖူးဘဲ ​ေဟာ​ေတာ္ ငါ့အ႐ူးလုပ္​ေနသလိုဘဲ ....ဘာလား " ( မိုး တစ္​ေယာက္သည္ပင္ ယြန္း မွ သူ႔အားစာႏွင့္add fri ​ေလးပို႔သည္ကိုပင္ ​ေတြ႕လိုက္ရပါလ်က္ ျပန္ၾကည့္​ေစခ်ိန္ ​ေပ်ာက္သြားဟန္မ​ေတြ႕​ေတာ့သည္​ေၾကာင့္ အနည္းငယ္အလိုမက်ျဖစ္​ေလကာ)

တဖက္တြင္____

" ျပန္ဖ်က္လိုက္တာဘဲ ​ေကာင္းပါတယ္​ေလ ဟူး.....အိပ့္​ေတာ့မယ္ " ( ယြန္းမွ လက္ထဲကဖုန္္း​ေလးအား ​ေဘးခ်ရင္း ​ေလးပင္စြာ သက္ျပင္း​ေလးတခ်က္ ညီးလိုက္​ေစကာ )

" တီ တီ!!! " (ဖုန္းထဲ message စာဝင္သံ )

" ဟြန္.....ဘာမ်ားပါလိမ့္ " ( ယြန္း သည္ပင္ ​ေစာင္ၿခဳံရန္လုပ္​​ေန​ေလကာမွ မီးလင္းလာ​ၿပီးအသံျမည္လိုက္​ေစ​ေသာ ​​ေခါင္းအူး​ေဘးမွ ဖုန္း​ေလးအား လွမ္းယူၾကည့္လိုက္​ေစ​ေတာ့ )

" အိုး မိုင္ ​​​​ေဂါ့ " ( ဖုန္းကိုၾကည့္ရင္းမ်က္ဝန္းလဲ့ညိဳ​ေလးသည္ပင္ အနည္းငယ္ ျပဴးသြားလ်က္ မသိလိုက္​ေစဘဲ ထြက္က်လာ​ေသာ ႏႈတ္ဖ်ားမွ ယြန္းရဲ႕ အာ​​ေမဋိတ္အသံ ႏွင့္ အတူ ႏွလုံးခုန္ႏႈန္း​ေတြပါ ျမန္ဆန္လာလ်က္)

အ​ေၾကာင္းမွာ  .........

" ငါ့လာ​ေဆာ့​ေနတာလားမသိ ဆူ​ေပးလိုက္အူးမွ ​" ( မိုး တစ္​ေယာက္ စိတ္မရွည္​ေလဟန္ျဖင့္ )

● Hi ● ( မိုး ဘက္မွ hi လိုက္​ေစတယ္ )

" အိုး မိုင္ ​ေဂါ့ ....အ.....ခ်ယ္ ခ်ယ္ ခ်ယ္မိုး ဘက္မွာ ငါ့စာဝင္သြား​ေသးတာလား ငါကအခ်ိန္မွီဖ်က္လိုက္တယ္ ထင္​ေနတာ ျမင္ ျမင္ သြား​​ေသးတယ္လား ဟ ​ေသပါၿပီ​ေလ ငါ ငါ ျပန္ hi လိုက္ရမလား ဘာ လုပ္ရပါမလိမ့္ "

🌹 Moe 🌹Where stories live. Discover now