Part - 2 (Rainy Day⛈) U&Z

2.4K 176 10
                                    

Unicode👇

" မီး​လေး ဒီ​နေ့ ​စာသင်ဝိုင်းသွား ဖို့ အဆင်​ပြေရဲ့လား အပြင်မှာ မိုးတွေအရမ်းရွာ​နေတယ် ​ရေ​တွေ​တောင်ကြီးလို့ကွယ် "

" ယွန်း စာသင်မပျက်ချင်ဖူး ​မေ​မေ ရပါတယ် မိုးနည်းနည်းစဲရင် သွားလိုက်မယ်​လေ "

"ဒီ​နေ့ ​ဖေ​ဖေလိုက်ပို့မလို့ပါကွာ ဒါမဲ့အိမ်ကကားက ဝပ်​ရှော့ရပ် ထားရတယ်ကွာ .... ဒါမဲ့ မီး​လေး ကို​ဖေ​ဖေ ကားငှားပြီးလိုက်ပို့​မယ်​လေ​​နော် "

"ကားငှားစရာမလိုပါဖူး ​ဖေ​ဖေရယ် ယွန်းတို့ စာသင်ဝိုင်းက အ​နောက်၂လမ်း​ကျော်​လေးဟာ ​နေ့တိုင်းလည်း လမ်း​​လျှောက်သွား​နေကြ​လေ မိုးနည်းနည်းစဲရင် လမ်း​လျှောက်သွားလိုက်ပါမယ် ​နောက်ပြီး စာသင်ဝိုင်းလမ်းထဲမှာ ကားရပ်ဖို့​နေရာအခက်ခဲလည်း ရှိတယ် ​ဖေ​ဖေရဲ့ "

"​အော် ....ဒါဆို​လည်း ​ဖေ​ဖေထီးလိုက်မိုး​ပေးမယ်​လေ​နော် မီး​လေး "

"​ကောင်းပြီ ​ဖေ​ဖေ! မိုးလည်းနည်းနည်းစဲလာပြီဆို​တော့ သွားကြရ​အောင်​ဖေ​ဖေ "

" ဟုတ်ပြီ သမီး ​ပေး​ဖေ့​​ဖေ့ကို လွယ်အိတ်နဲ့စာရွက်ဖိုင် ​ဖေ​ဖေကိုင်​ပေးမယ် သမီးထီးတစ်လက်​​​စောင်းဖေ​ဖေ ဒီတစ်လက်​​စောင်းလိုက်မယ် ဂရုစိုက်နင်း​နော် သမီး "

" ဟုတ် ဟုတ် "

_________________________________

" ဟယ်.........သမီး! ဘယ်လိုဖြစ်တာလည်း ယွန်း​လေးရယ်....တစ်ကိုယ်လုံးလည်း ကြွက်စုတ်​လေးကြ​နေတာဘဲ စိုရွှဲ​နေတာ မိုး​ရေထဲထီးမပါဘဲလာတာလားသမီး ! "

" မ...မဟုတ်...ဟက်ချိုး ! "

" နှာ​တွေပါ​ချေ​နေပြီကွာ....လာ ဝင်ခဲ့ ဝင်ခဲ့ ဒီဘက်ကို"

" မဟုတ်ဖူး...တီချယ် သမီး​ဖေ​ဖေလိုက်ပို့တာပါ လာတုန်းက မိုးစဲတယ် အဲ့​ကြောင့်ထွက်လာခဲ့တာ လမ်း​ရောက်မှ မိုးအ​တေထပ်ချတာ အဲ့ဒါနဲ့ ​ဘောင်းဘီ​အောက်ဖျား​တွေအကုန်စိုကုန်တာ ​ဖေ​ဖေကပြန်လဲမလားမေးပင်မဲ့ အချိန်လည်း​နောက်ကျ​နေပြီ ထပ်လည်းအိမ်ပြန်မလဲချင်​တော့လို့​လေ အဲ့ဒါနဲ့...ဟက်ချိုး ! "

🌹 Moe 🌹Where stories live. Discover now