Part - 27 ( Plan for her birthday🎂) U&Z

1.4K 154 43
                                    

Zawgyi👇

" ရွင္...... " ( တိတ္ဆိတ္​ေနခ်ိန္ အမွတ္မထင္​ေမးလိုက္တဲ့လအ​ေဒၚျဖစ္သူရဲ႕စကားၾကား၍ အံ့ၾသထိတ္လန္႔သြား​ေစကာ)

" သမီး တီခ်ယ္ကို သမီးအရမ္းခ်စ္တာဘဲလား....လို႔​ေလ ​ေအာ္ ...ဟိုမွာ အစား​ေသာက္​ေတြလာၿပီ " ( တီ​ေလးမွ ယြန္း သူမဘက္လွည့္လိုက္တာအံ့ၾသသြားသလ္ိုရွိတာ​ေၾကာင့္ျပန္​ေျဖရင္း အ​ေရွ႕သို႔အစား​ေသာက္ဗန္းမ်ားႏွင့္ ​ေရာက္လာ​ေနတဲ့ စားပြဲထိုး​ေလးကို ျမင္ကာ)

"........... " ( ယြန္း တိတ္ဆိတ္​ေနလ်က္ )

" စား​ေနာ္ မီး​ေလး..... " ( ​ေရွ႕​ေရာက္လာတဲ့ အစား​ေသာက္ပန္းကန္​ေတြကို ယြန္းအ​ေရွ႕ခ်​ေပးကာ ​ေျပာ​ေလတယ္)

"ဟုတ္ ....... ဟုတ္ကဲ့ တီ​ေလး တီ​ေလးလည္း စား​ေနာ္ "

" ဟုတ္ကဲ့ပါရွင့္ " ( တီ​ေလးမွ ၿပဳံးလ်က္)

______ ဒီလိုနဲ႔ ယြန္း တို႔တူဝရီး၂​ေယာက္ ​တ​ည​ေနလုံး​ေပ်ာ္႐ႊင္​​လည္ပတ္စား​​​ေသာက္ၾက​ေလၿပီး ​​​​ေန႔တ​ေန႔ရဲ႕​ေကာင္းကင္ႀကီး အ​ေမွာင္စျပဳခ်ိန္မွ အိမ္ျပန္​ေရာက္လာကာ​ေစကာ ပင္ပန္းမႈမ်ားနဲ႔အတူ ညတာ​ေလးတစ္ခုကို ကုန္ဆုံးသြားခဲ့ပင္မဲ့ ထို​ေန႔က ယြန္း ရဲ႕ တီ​ေလး ယြန္းကို​ေမးခဲ့တဲ့​ေမးခြန္းကို​ေတာ့ ယြန္း မ​ေျဖခဲ့လိုက္ရ​ေပ _________

ကြၽန္မ သူမကိုခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ အခ်စ္ဟာ ဘယ္လိုပုံစံခ်စ္ျခင္း​ေမတၱာမ်ိဳးလည္း ကြၽန္မမသိပင္မဲ့ ကြၽန္မသိတာက​ေတာ့ " ကြၽန္မ တီခ်ယ္မိုး ကိုခ်စ္တယ္ " ဒါပင္မဲ့ သူမကိုသိပ္ခ်စ္တာဘဲလားလို႔​ေမးတဲ့​ေမးခြန္းကို ကြၽန္မ​ေျဖဖို႔ဘာလို႔တြန္႔ဆုတ္ခဲ့လည္း ကြၽန္မကိုကြၽန္မ​ေတာင္ မသိပါဖူး.....

ဒီလို​နဲ႔ ​​ေန႔သစ္​ေလး​ေတြအနည္းငယ္ကုန္ဆုံးသြားၿပီး မိုး ​ေမြး​​ေန႔သို႔ မ​ေရာက္ခင္ ၁ရက္အလို.......

" ဟဲ့ .......သီရိ တဘက္ခါခ်ယ္မိုး ​ေမြး​​ေန႔​ေနာ္ " ( ​ေက်ာင္းစာသင္ခန္းတြင္း ​ယြန္း မွ သီရိနား​ေလးသြားကာ ပုခုံး​ေလးပုတ္လ်က္ ​ေျပာလိုက္​ေလတယ္)

"​ေအ...ဟုတ္တယ္ ငါမ​ေမ့ဖူး အဲ့ဒါဘဲ ငါနင့္ကိုလာေျပာမို႔"

" ဘာတုန္း ဟ "

🌹 Moe 🌹Where stories live. Discover now