Zawgyi👇
Ph ring :
🎶 ဒ႑ာရီမ်ားလည္း.....မဟုတ္ဖူးေနာ္ 🎶
🎶 ငယ္႐ြယ္သူေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့ လမ္းေပၚ...🎶
🎶အခုထိနားမလည္းႏိုင္ေသးတဲ့ အေၾကာင္းရယ္....🎶
🎶 ရင္ခုန္မိတာ အိမ္မက္ မဟုတ္ဖူးေနာ္..... 🎶 ( Ph ring)
ယြန္း : " အဲ....ငါ့ဖုန္း ဖုန္းလာေနတာဘဲ ခ်ယ္ ခနေလးပါေနာ္ " ( ယြန္း တို႔၃ေယာက္စကားေကာင္းေနရာမွ ဖုန္းလာတာေၾကာင့္ ယြန္း လည္း ဖုန္းေလးကိုင္ေစကာ ခ်ယ္မိုးကိုလက္ေလးျပေစၿပီး အခန္းျပင္ေလးထြက္လ်က္ )
တီခ်ယ္မိုး : " အိမ္ကဖုန္း ျဖစ္မယ္ထင္ ဘယ္ခ်ိန္ရွိပါပီလိမ့္"( မိုး မွ အခန္းျပင္ထြက္သြားတဲ့ ယြန္း ေက်ာျပင္ေလးကိုၾကည့္လ်က္ )
သီရိ : " ၄နာရီ ေက်ာ္ၿပီ တီခ်ယ္ " ( တီခ်ယ္မိုး အေမးကို သီရိမွ သူမလက္ပတ္နာရီေလးကို အားကိုးစြာၾကည့္ၿပီး ျပန္ေျဖေလတယ္ )
တီခ်ယ္မိုး : " ၄နာရီေတာင္ေက်ာ္ၿပီကိုး "
သီရိ : " ဟုတ္ တီခ်ယ္ သမီးလည္း အိမ္ကို ၄ခြဲေလာက္ျပန္လာမယ္ ေျပာထားတာ ခနေနယြန္းကိုတခ်က္ေျပာၿပီ လစ္လိုက္အူးမယ္ "
တီခ်ယ္မိုး : " ေအာ္....ေအးပါ သမီး ေဟာ...ဟိုမွာ ယြန္း ျပန္ဝင္လာၿပီ " ( တီခ်ယ္မိုး ႏွင့္ သီရိ စကားေျပာေနရင္းပင္ ယြန္း မွအခန္းျပင္မွျပန္ဝင္လာတာေၾကာင့္ )
ယြန္း : " သီရိ ေရ....ငါ့ အေမအဖြားတို႔ကအျပင္ေရာက္ေနလို႔တဲ့အဲ့ဒါေဖေဖ့ကားနဲ႔ဝင္ေခၚေပးၿပီး အေဒၚ့အိမ္ခနသြားမို႔တဲ့ နင္ျပန္ရင္ငါ့အေဖကားနဲ႔လာေခၚမွာမို႔ ငါပတ္ပို႔ေပးရမလား သူငယ္ခ်င္း"( ယြန္း ကိုဖုန္းဆက္သူမွာသူမအေမျဖစ္ၿပီး ဝင္ေခၚမယ္ေျပာတာကို သူမသူငယ္ခ်င္းသီရိကို ေျပာျပေပးေလတယ္)
တီခ်ယ္မိုး : " ေအာ္....ေကာင္းသားဘဲ " ( ယြန္း စကားအား ခ်ယ္မိုး သည္ပင္ေထာက္ခံလ်က္ )
သီရိ : " ရတယ္ ယြန္းရဲ႕ နင္တို႔အျပင္သြားစရာရွိတာမလားေအးေဆးသြားလိုက္ၾက ငါတို႔လမ္းကတဖက္ဘဲဝင္ထြက္ရတာ ကားအဝင္ထြက္လည္းခက္ေတာ့ လိုက္ပတ္ပို႔မေနနဲ႔သူငယ္ခ်င္းေလး ငါ့ဟာငါဘဲျပန္မွာဟ ရတယ္ ေအးေဆး " ( သီရိ ျဖစ္သူမွ အားလည္းနာတာေၾကာင့္ )
VOUS LISEZ
🌹 Moe 🌹
Roman d'amourBased on the true story in here are some facts💫 ညီအမလိုလည်းချစ်တယ် အဒေါ်လိုလည်းချစ်တယ် ဆရာမလိုလည်းချစ်တယ် အမေလိုလည်း ချစ်တယ် တစ်ခါတစ်လေတော့ အဲ့ခံစားချက်တွေထက်လည်းပိုခဲ့တယ် ထင်တယ် [...