Chapter 33

101 14 2
                                    

A few days later.

Το σχολείο τελειωσε! Επιτελους! Ανυπομονώ πολυ για τις διακοπές ή για την περιοδεια των ΒΤS (αν παω τελικα) αλλα ακομα περισσότερο ανυπομονώ για την σχολη. Τοσα χρονια ονειρεύομαι την πρωτη μερα στην σχολη, με τα βιβλία μου και τις τοσες ιδέες που εχω. Να γνωρίσω καινούργια ατομα, να αποκτήσω εμπειρία και κυριως να βρω δουλεια παράλληλα με τις σπουδές μου. Βασικα την δουλεια την εχω ηδη ετοιμη οποτε σιγα σιγα τα πραγματα έρχονται στην θεση τους.

«Εχουμε το πάρτυ σημερα» λεει ο Jackson σε ολους. Εχουμε παει σπιτι της Luna και απλα χαζεύουμε και απολαμβάνουμε το γεγονός οτι δεν θα ξαναπάμε σχολείο.

«Τι πάρτυ;» Ρωτάει ο Hwan.

«Του μπαμπά σου» λεει και ολοι κοιταζόμαστε. Δεν εχει κανενα πάρτυ ο πατέρας του Hwan.

«Τι λες αγορι μου; Ποιο πάρτυ;» Λεει η Jisoo και περιμένουμε την απαντηση του Jackson.

«Αυτο που θα έρθουν οι χορηγοί να γιορτάσουν»
Αναστενάζουμε ολοι. Αχ θεε μου.

«Ακαλα. Δεν ειναι πάρτυ. Επαγγελματική εκδήλωση ειναι με κανόνες ενδυμασίας αν θες να ξερεις» λεει ο Mark

«Ενταξει το ιδιο ειναι» λεει ο Jackson και φοραει τα γυαλιά ηλίου του.

«Οχι δεν ειναι το ίδιο» λεω ενω εκεινος σηκώνεται.

«Φευγω εγω γιατι εχω να παω να παρω κοστούμι» και φευγει.

«Αυτον γιατι τον κανουμε παρεα ακομα;» Λεει γελώντας ο Baek
Γελάμε ολοι με την αυθορμητικοτητα του Jackson.

[...]

«Mark θελω την βοήθεια σου» του πιάνω το χερι και τον τραβάω μακρια απο την παρεα μας.

«Τι εγινε» μου λεει σιγανά

«Θελω να παμε μαζι για ψωνια. Για την εκδήλωση» λεω και συνεχίζουμε να περπατάμε αρκετα πισω απο τα παιδια.

«Γιατι δεν παίρνεις καποια κοπελα;» Ρωτάει λιγακι δυνατά αλλα ευτυχώς δεν μας άκουσε κανεις.

«Θελω την γνώμη ενός αγοριού» πιάνω νευρικά τα μαλλια ελπίζοντας να μην διαβάζει την σκέψη μου.

«Γιατι;»

«Γιατι ετσι!» Λεω Απλα και τιποτα αλλο που τον κανει να χαμογελάσει πονηρά.

«Αν δεν μου πεις δεν σε βοηθάω» λεει και προχωράει πιο γρηγορα.

«Ενταξει ενταξει. Μην κανεις σαν πεντάχρονο» λεω και κοιτάω γυρω μου σε περιπτωση που μας κρυφακούει κανεις.

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now