"Εε;" τραυλιζω και εκείνη σταυρωνει τα χέρια της μπροστά στο μπούστο της. Μου θυμίζει την μητέρα μας.
"Τι ε;" μοιάζει θυμωμένη και..χαρουμενη;
"Δεν το πιστεύω ότι δεν μου είπες"
Αναστενάζει και εγω μόλις τώρα συνειδητοποιώ πως δεν έχω κουνηθεί καθόλου. Αμέσως προσπαθώ να χαλαρώσω."Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς" μισογελαω χωρίς όμως να ακούγομαι πειστική.
"Ελεος ρε Yuri γιατί μου λες ψέματα. Υποτίθεται εμείς τα λέμε όλα μεταξύ μας" κάνει μια μεγάλη παύση και νιώθω τύψεις που δεν της έχω πει την αλήθεια.
"Τόσο καιρό ξέρω πώς μιλάς με τον Jungkook" λέει εν τέλει και την κοιτάζω γεμάτη ενοχές.
"Εμ Min Jee συγνωμη αλλά δεν ήξερα πως θα το πάρεις. Ήταν πολύ περίεργη η κατάσταση. Ούτε γω ακόμα το έχω συνηδητοποιησει ότι είμαστε μαζι-"
"ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ;" Αφήνει μια φωνή που μάλλον ακούστηκε σε όλη την Σεουλ.
"ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ;" συνεχίζει και φωνάζει και της λέω να ηρεμήσει."Δεν το πιστεύω" αρχίζει και κάνει κύκλους γύρω μου ενώ εγώ κάθομαι αμίλητη, ακίνητη, αγελαστη.
Δεν ήξερα τι να πω η ακόμα τι να σκεφτώ."Min Jee δεν πρέπει να το πεις πουθενά" της λέω για να σπάσω την σιωπή.
"Το ξερω. Μην ανησυχείς γι'αυτό"
Αναστενάζει πάλι πριν συνεχίζει.
"Πρπει να μου πεις τα πάντα. Πώς γνωριστήκατε, πως ξαναβρεθηκατε και το κυριότερο, πως βρεθηκε σήμερα στο σπίτι μας" με τραβάει στον καναπέ ώστε να κάτσουμε.[...]
Next day.
"Κάντε ησυχία σας παρακαλώ. Πρέπει να συνεννοηθούμε για τα χρήματα των μουσείων στην Ταϊλάνδη" ακούγεται η φωνή της διευθύντριας στην τάξη. Οι φωνές κατευνάζουν ωστόσο υπάρχει ακόμα ένας ελάχιστος ψίθυρος.
"Μόλις χτυπήσει το κουδούνι δώστε τα χρήματα στον καθηγητή σας" δείχνει την τον καθηγητή της χημείας με μια κίνηση του κεφαλιού της
"Και εκείνος θα μου τα δώσει. Ολα είναι πανέτοιμα, μόνο αυτή η εκκρεμότητα υπάρχει. Σας παρακαλώ να είστε συνεπείς"Η διευθύντρια αποσύρεται από την τάξη και εγω με τον Baek συνεχίζουμε την συζήτηση για την Ταϊλάνδη και το σχολείο που πρόκειται να είναι μαζί μας.
Πολύ βαρετή μέρα σήμερα.[...]
8 hours later.
In the company."Λοιπόν σήμερα έχουμε αρκετή δουλίτσα" αρχίζει να λέει ο Jonghyun
"Α Ευχαριστώ" του δίνω μια κούπα καφέ που εφτιαξα.
ESTÁS LEYENDO
𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔
FanficΗ Yuri είναι απλά ένα 18χρονο κορίτσι που περιμένει να τελειώσει το σχολείο. Θέλει απλά να περάσει στην σχολή που επιθυμει και να γίνει ανεξάρτητη. Δεν είχε ποτέ της αγόρι διότι απλά δεν ήθελε και όχι επειδή δεν της έτυχε. Τι θα γίνει όμως όταν η αδ...