Το επεισόδιο των BTS παιρνει πολύ περισσότερη ώρα απ'οτι περίμενα.
Κάνουν αρκετά διαλείμματα και τσιμπολογανε διάφορα σνακ από δω και από εκεί. Εγώ δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τον Jungkook γιατί ο Jonghyun μου βάζει συνεχώς να κάνω πράγματα.
Αυτή τη στιγμή όμως κάθομαι στην μεση της αίθουσας, πίσω από τις κάμερες και παρακολουθώ που γυρίζουν το τελευταίο μέρος τους επεισοδίου.
Το διασκεδάζουν πολύ και κάνουν και τους γύρω τους να γελάνε. Σαν συγκρότημα φαίνονται να είναι πολύ δεμένοι ο ένας με τον άλλον."Yuri σωστα;" ακούω μια γυναίκα φωνή πίσω μου.
Γυρνάω και κοιτάω την γνωστή τραγουδίστρια που είχα δει τις προάλλες.
Μα καλά αυτή τι κάνει εδω; Αμερική δεν μενει; Πάντως συναυλία δεν έχει διότι θα το είχα μάθει."Ν-ναι" τραυλιζω και εκείνη κάθεται με ένα χαμόγελο δίπλα μου.
Πωπω είναι πολύ πιο ομορφη από κοντά!
Δεν το πιστεύω πως η Kate ξέρει το όνομα μου!"Έρχεσαι συχνά εδω;" ρωτάει ευγενικά και εγω για λιγο τα χάνω.
"Εμ τώρα θα έρχομαι γιατί μόλις σήμερα άρχισα την πρακτική μου" λέω σύντομα χωρίς να πάρω ανάσα.
"Πόσο χρονών είσαι;" με ρωτάει και έρχεται λίγο πιο κοντά μου.
"18 έγινα πριν δύο μήνες" της αποκρίνομαι και εκείνη δεν δείχνει να εκπλήσσεται καθόλου.
Την στιγμή εκείνη ακούγεται το δυνατό γελιο του Jin, κάνοντας την κοπέλα δίπλα μου να γελάσει."Το γέλιο του Jin πάντα μου έφτιαχνε την μερα" παραδέχεται και γελάει.
Αντί να κοιτάξω τον Jin σαν κάθε φυσιολογικός άνθρωπος, παρατηρώ τον Jungkook που κάθεται ακίνητος κοιτώντας τον Yoongi που μιλάει."Τους ξέρεις καιρό;" ρωτάω λιγάκι αδιάκριτα εκείνη όμως δεν φαίνεται να παρεξηγείται.
"Ενάμιση χρόνο περίπου, τους γνώρισα σε κατι βραβεία" εξηγεί περιληπτικά και γελάει, σαν κάτι να θυμήθηκε.
Εκείνη την ώρα ακούω τον μάνατζερ να φωνάζει στοπ, δηλώνοντας ότι τα γυρίσματα τελείωσαν.
Η συζήτηση με την Kate δεν συνεχίζεται διότι πλησιάζει ο Jimin μαζί με τον Jungkook.
Η Kate σηκώνεται κατευθείαν και ο Jimin την τραβάει κοντά του.Όπα όπα όπα, Hold up😳🤚
"Και εγώ αυτή την φατσα έκανα όταν έμαθα ότι βγαίνουν" γελάει ο Jungkook και εγω κουνάω το κεφάλι μου.
"Απλά Yuri μην πεις τίποτα, δεν το έχουμε κάνει γνωστό ακόμα" λέει ο Jimin γλυκά και αφού έχει πάρει την απάντηση που ήθελε αυτός και η Kate απομακρύνονται.
YOU ARE READING
𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔
FanfictionΗ Yuri είναι απλά ένα 18χρονο κορίτσι που περιμένει να τελειώσει το σχολείο. Θέλει απλά να περάσει στην σχολή που επιθυμει και να γίνει ανεξάρτητη. Δεν είχε ποτέ της αγόρι διότι απλά δεν ήθελε και όχι επειδή δεν της έτυχε. Τι θα γίνει όμως όταν η αδ...