Chapter 35

96 16 4
                                    

«Απο ποτε ξερεις τον Jungkook;» Με ρωτάει ο Hwan. Τον κοιταζω για λίγο και κανω πως ξεροβήχω μεχρι να σκεφτω τι θα πω.

«Τον γνωρισα σε μερικά σετ» λεω γρηγορα.
Αυτο δεν μπορει να συνεχιστεί αλλο. Καποια στιγμη πρεπει να τους πω την αλήθεια. Νιωθω άσχημα που τους το κρύβω αλλα απο την αλλη δεν ειναι κατι το οποιο μπορω να μοιραστώ με τον οποιοδήποτε.

«Α ναι;» Ρωτάει η Yuna.
Γνέφω θετικα και πραγματικα πρεπει να σταματήσει πλεον ολη αυτη η ανάκριση.

«Ψιλοβαριέμαι» λεει ο Jackson
«Δεν θα γινει κανενα αφτερ πάρτυ η κατι τετοιο;»

«Τι αφτερ παρτυ παιδι μου. Μπορεις να σοβαρευτείς;» Του απαντάει η Jisoo εκνευρισμένη.

«Πολυ σοβαρός ειμαι» λεει εξίσου εκνευρισμένος και την κοιταει πριν πιει μονορούφι το ποτο.

Τι συμβαινει με αυτους τους δυο;

«Εγινε κατι μεταξυ σας; Γιατι μιλατε έτσι;» Ρωτάει η Luna και απλώνει το χερι της γυρω απο την μεση του Baek.

«Οχι τι να συμβαινει;» Λεει αδιάφορα ο Jackson.

«Ε βεβαια τιποτα δεν συμβαινει. Ειδικα με εσενα τιποτα» λεει και φευγει κατευθειαν.
Μένουμε λιγο άφωνοι ολοι μας.
Τι ηταν αυτο τωρα;

«Παω να δω πως ειναι» λεω και δεν περιμενω απαντηση, απλά φευγω.

Βγαινω απο την μεγάλη αίθουσα και ενα αεράκι με κανει να ανατριχιασω. Ακουω τον ήχο των τακουνιών της Jisoo και ακολουθώ την ήχο.
Στρίβω δεξια στον διάδρομο και την βλέπω να προχωράει προς το μπαλκόνι. Τρέχω λιγο για να την προλάβω.
Οταν ειμαστε και οι δυο εξω στο μπαλκόνι την πλησιάζω σιγα σιγα.

«jisoo;»
Δεν γυρνάει να με κοιτάξει. Στέκομαι διπλα της και σταυρώνω τα χερια στην προσπάθεια μου να ζεσταθώ απο το κρυο.

«Ενταξει Yuri ειμαι καλα» λεει και ακουγεται ακομα αρκετα εκνευρισμενη. Πως κατάλαβε οτι ημουν εγω.;

«Εμ φαινεται οτι δεν εισαι!» Της λεω και περιμενω απαντηση αλλα δεν την παιρνω οποτε συνεχίζω και μιλαω. Αυτη την φορα πιο ηπια.

«Θες να μου πεις τι εχει γινει; Με εμενα μιλας»
Της υπενθυμίζω οτι θα ειμαι εκει για εκεινη.
Αναστενάζει.

«Θα σε βοηθήσω» της πιάνω το χερι και της το χαϊδεύω.

«Εκνευρίζομαι με τον Jackson» λεει Απλα.

«Γιατι;»

«Δεν καταλαβαινω γιατι δεν θελει να το μαθει κανεις» συνεχίζει να μιλαει αλλα δεν την πολυ καταλαβαινω.

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now