Chapter 11

124 16 0
                                    

"Κάτι σαν ραντεβού;" ρωτάει ο Mark καθώς μπαίνουμε μέσα στο σπίτι μου αργά το βράδυ. Η αδελφή μου κάθεται στο σαλόνι και μόλις ακούει τον Mark ρωτάει αμέσως τι εννοεί.
Εγώ κοιτάζω δολοφονικά τον Mark που μίλησε δυνατά και μετά εξηγώ στην αδελφή μου.

"Κανείς δεν μου ζήτησε να βγούμε ραντεβού. Μην χαίρεσαι Min Jee. Απλά ο Justin μου πρότεινε να πάω το άλλο Σάββατο σπίτι του να διαβάσουμε για μια εργασία" λέω ψέματα. Εκείνη αφού δεν βρήκε τίποτα ενδιαφέρον στην πρόταση πήγε στο δωματιο της.
Κάθισα με τον Mark στον καναπέ και άρχισα να του μιλάω χαμηλόφωνα.

"Δεν είναι ραντεβού. Απλά μου είπε πως θέλει να με γνωρίσει παραπάνω"

"Πράγμα που σημαίνει πως αυτό είναι ραντεβού" το κάνει να ακούγεται τόσο προφανές ενώ δεν είναι!

"Όχι όχι! Εγω πιστεύω πως είναι περισσότερο σαν να προσπαθεί να επανορθώσει για την πρώτη γνωριμία μας. Έγινε κάτω από περίεργες συνθήκες" γελαω στην θύμηση και πιάνω ασυναίσθητα το μέτωπο μου.

"Τι να σου πω. Εσύ τον ξέρεις καλύτερα από εμένα. Πάντως εμενα μου φάνηκε σαν του κινησες το ενδιαφέρον" κάνει μια κίνηση με το χέρι του.

"Προφανώς ξαφνιάστηκε που με είδε εκεί" λέω και είμαι σίγουρη για την απάντηση μου.
"Και εγώ ξαφνιάστηκα αν και δεν θα έπρεπε. Σε event δισκογραφικής εταιρείας πήγαμε. Έπρεπε να περιμένω πως θα ήταν εκεί" λέω και νιώθω ανόητη που δεν το είχα καταλάβει νωρίτερα.

"Τέλος παντων θα δείξει. Άμα είναι θα σε πάω εγώ στην εταιρεία με το αυτοκίνητο μου. Μου αγόρασε ο πατέρας μου" λέει ενθουσιασμένα και τον συγχαίρω.
Εκείνη την ώρα ο μπαμπάς μου μπαίνει στην κουζίνα με τις μεταξωτές πυτζάμες του.

"Mark πως εισαι;" λέει και βάζει λίγο νερό από την βρύση.

"Καλά κύριε Choi. Έφερα την κόρη σας σπίτι" εξηγεί χαλαρά.

"Ο πατέρας σου μου είπε πως σου πήρε καινούργιο αυτοκίνητο. Επιτέλους!" Λέει αστεία και εκείνος γελάει.

"Καιρός ήταν κύριε Choi. Από την άλλη βδομάδα θα αρχίσω να τον βοηθάω και με την επιχείρηση αυτοκινήτων" τον πλησιάζει και αρχίζουν να μιλάνε για επαγγελματικά. Εγώ απλώς παρακολουθώ λίγο το κινητό μου.

*Έφυγες μόνη σου;*
Το όνομα πάνω λέει Justin και ασυναθητα χαμογελάω.

*Έφυγα με τον Mark νωριτερα*

Καμία απάντηση. Λογικά θα είναι απασχολημένος.

Αφήνω το κινητό και στρέφομαι στα άτομα μπροστά μου.

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now