"Πραγματικά Jungkook δεν χρειάζεται-" με διακόπτει την ώρα που στρίβει.
"Αχ Yuri έχει γίνει ήδη! Δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσω μόνη να περάσεις το βράδυ"
"Ε καλα δεν είναι και η πρώτη φορά" λέω στον εαυτο μου ομως το ακουσε.
"Τι εννοείς;" με κοιτάει για δύο δευτερόλεπτα και έπειτα ξανακοιταζει τον δρομο.
"Τίποτα τίποτα. Που πάμε θα μου πεις;" αλλάζω θέμα και ανακαθομαι στην θέση μου.
"Πουθενά σπουδαία. Απλά θα έχουμε μια πανέμορφη θεα" λέει αινιγματικά.
Πεντε λεπτα αργότερα φτανουμε σε ενα μαγαζάκι, μια καφετέρια βασικά, η οποία όμως ειναι κλειστη.
Μπαίνουμε από την πίσω πόρτα και ανεβαίνουμε κάτι σιδερένια σκαλιά."Ξέρεις απαγορεύεται να μπαίνουμε παράνομα σε καφετέριες" του λέω ψιθυριστά και φοβισμένα μη τυχόν μας πιάσει κάποιος.
"Είναι το μαγαζί των γονιών ενός φιλου, έρχομαι μερικές φορές εδώ και παρατηρώ την θέα από την ταράτσα" εξηγεί και ανοίγει την πόρτα από την ταράτσα.
Μαγευτική ομορφιά εχει η Σεουλ την νύχτα. Τύπου Las Vegas.
Τον δικαιολογώ που έρχεται συχνά εδώ. Και εγώ αυτό θα έκανα.Κάθεται στην άκρη της ταράτσας και εγω καθομαι δίπλα του.
"Για πες τώρα. Πώς γνωρίστηκες με τους φίλους σου"
"Δεν τα παρατάς εύκολα ε;" λέω χαμογελαστά και εκείνος γνεφει αρνητικά.
"Ο πατέρας μου είναι διευθυντής Οικονομικών σε μια εταιρεία ρεύματος. Μια μέρα εγκαινίασαν ένα καινούργιο κτήριο και ο πατέρας μου με ανάγκασε να πάω μαζί του. Δεν είχα καμία όρεξη να πάω όμως εκείνος δεν σηκώνε κουβέντα. Μου είπε ότι θα έρθουν και άλλα παιδιά στην ηλικία μου άλλων συναδέλφων όποτε τελικά αποφάσισα να πάω. Η πρώτη ωρα ήταν απίστευτα βαρετή. Μεγάλοι άντρες και κομψές γυναίκες υπήρχαν σε κάθε γωνιά του κτηρίου και εγω ένιωθα λες και μου ρουφουσαν τον αέρα. Καποιοι αντρες μου έπιαναν συζήτηση μιας και ήμουν η μικρότερη εκεί μέσα όμως όταν καταλάβαιναν πως δεν έχω πολύ όρεξη να μιλήσω έφευγαν" κάνω μια παύση.
"Φαντάζομαι την φάτσα σου εκείνη την στιγμή" χασκογελαει και εγω τον μιμουμαι πριν συνεχίσω.
"Αποφάσισα λοιπόν να εξερευνησω το υπόλοιπο κτήριο ξεκινώντας από τον πάνω όροφο. Δεν υπήρχε τίποτα το ουαου όποτε συνέχισα στον επόμενο όροφο. Άνοιξα μια πόρτα που ήταν μισάνοιχτη και πέτυχα 3 παιδιά, στην ηλικία μου. Δυο αγόρια και ένα κορίτσι.Όταν με ρώτησαν αν κοιτούσα όλο το κτήριο επειδή βαριόμουν αρχίσαμε να γελάμε"
YOU ARE READING
𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔
FanfictionΗ Yuri είναι απλά ένα 18χρονο κορίτσι που περιμένει να τελειώσει το σχολείο. Θέλει απλά να περάσει στην σχολή που επιθυμει και να γίνει ανεξάρτητη. Δεν είχε ποτέ της αγόρι διότι απλά δεν ήθελε και όχι επειδή δεν της έτυχε. Τι θα γίνει όμως όταν η αδ...