Χτυπάω την πορτα του δωματίου του Jungkook ομως δεν μου ανοιγει κατευθειαν. Περιμενω για λιγο σε περιπτωση που ντύνεται ομως οταν δεν ανοιγει ουτε στο δευτερο ουτε στο τρίτο χτύπημα αποφασίζω να τον παρω τηλεφωνο.
«Ελα Jungkook» Λεω μολις το σηκώνει
«που εισαι; Ειναι εξω απο το δωματιο σου»«Ναι ερχομαι ημουν με τον Taehyung» λεει γρηγορα και ακουω την φωνη του V απο πισω να με χαιρετάει.
«Χαιρετίσματα λεει ο Hyung» λεει χαρούμενα ο Junki
Ουτε που ξερω πως μου ηρθε αυτο το ψευδώνυμο.«Και απο εμενα»
«Ερχομαι μην φυγεις!» Λεει εντονα και γελαω.
Πεντε λεπτά αργοτερα βλεπω την μυώδη φιγούρα του να διασχίζει τον διάδρομο με ελαφρα πηδηματάκια σαν μικρο παιδι μεχρι να φτάσει σε μενα
«Καλα εισαι; Φαίνεσαι πολυ χαρούμενος!» Παρατηρώ και ανασηκώνει τους ώμους πριν μπυ απαντησει.
«Χωρις λογο»
Οταν μπαίνουμε μεσα μου ερχεται μια μυρωδιά σαν σοκολατα και ξανφικα νιωθω μια λιγούρα.
«Εχεις σοκολατα εδω;» Ρωταω τελειως άκυρα.
Εκεινος με κοιτάζει με ενα βλεμμα λες και του αποκάλυψα τα κρατικά μυστικά της κυβέρνησης.
«Πως το ήξερες;!» Λεει ξαφνιασμένος και χαμογελαστός.
«Την μύρισα» λεω σχεδον ντροπαλά.
«Πραγματικα ωρες ωρες δεν σε καταλαβαινω» ψιθυρίζει και καθεται στον μικρο καναπέ και ανοιχτά τα ποδια. Σωστός αντρας.
«Ανοίξαμε και σας περιμένουμε;» Λεω για πλακα και γελαει πονηρά αφου πιέσει την γλωσσα του στο μαγουλο του.
«Ορθια θα κάτσεις;»
Χωρις να του απαντησω καθομαι διπλα του και τον κοιταζω απο πανω μεχρι κατω σκανάροντας καθε μικρη του κίνηση.«Εγινε κατι; Θες να μου πεις κατι;»
«Ναι» καθαρίζω τον λαιμο μου.
Καθεται και περιμενει να συνεχισω να μιλάω
«Εμαθα ποιος μου στέλνει τα χαρτάκια»Ξαφνικά ο κουλ άνετος και έξυπνος Jungkook μετατράπηκε σε δευτερόλεπτα σε ενα ανυπόμονο τρομαγμένο και αγωνιώδες κουταβάκι.
«Ποιος ειναι; Αυτος ο φιλος σου;»
«Ποιον λες; Τον Yeonjin;»
Τινάζω προς τα πισω τα μαλλια του.«Οχι τον αλλον λεω» λεει και μοιαζει λιγο απελπισμένος
«Τον Jonghyun;»
Ξερω ποιον εννοεί αλλα εχω την διαθεση μα τον πειράξω λιγο. Αναστενάζει και με κοιταει.
« α τον Ji Kyong!» Λεω επιτελους
YOU ARE READING
𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔
FanfictionΗ Yuri είναι απλά ένα 18χρονο κορίτσι που περιμένει να τελειώσει το σχολείο. Θέλει απλά να περάσει στην σχολή που επιθυμει και να γίνει ανεξάρτητη. Δεν είχε ποτέ της αγόρι διότι απλά δεν ήθελε και όχι επειδή δεν της έτυχε. Τι θα γίνει όμως όταν η αδ...