Chapter 39

99 18 1
                                    

Η ωρα ειναι 7 το απογευμα και τρωω βραδινό στην εταιρεία μαζι με την Luna και τον Yeonjin. Το κλίμα που επικρατεί σημερα ειναι υπερβολικα έντονο και κανεις στην ουσία δεν δουλευει κανονικα εκτος απο τους παραγωγούς και τους καλλιτέχνες. Απο οτι μου ειπε ο Jonghyun αυτοι οι εξι νέοι υπάλληλοι θα αρχίσουν να δουλεύουν απο αυριο και μαλιστα μερικοί θα έρθουν και στην περιοδεία. Αναρωτιέμαι αν θα ειναι και ο Kyong. Οσο περναει η ωρα ολο και πιο ανασφαλής και άβολα νιωθω με την ξανφικη επιστροφή του. Προφανως και ηξερα οτι καποια στιγμη θα τον εβλεπα ομως ποτε δεν περιμενα να τον πετύχω εκει που δουλευω και ποσο μαλλον σε μια περιοδο που εγω ειμαι σε σχεση.

«Οποτε θα φύγετε την αλλη εβδομάδα;» Η χαρακτηριστική τσιριχτή φωνη της Luna με ξυπνάει απο τις σκέψεις μου.
Ο Yeonjin της απανταει θετικα πριν ρουφήξει δυνατά απο την κρύα σούπα του.
«Εγω λεω μα αφήσουμε το θεμα με την περιοδεία και να μιλησουμε για το σημερινό γεγονός» αφηνει το μεγαλο κουτάλι ο Yeonjin και με κοιτάζει προσεκτικά περιμένοντας να απαντησω. Το ιδιο κανει και η Luna, μονο που αυτη συνεχίζει να τρώει το kimbap που πηρε.

«Τι ακριβως να πουμε;» Λεω αποφεύγοντας να κανω οπτική επαφή μαζι τους.

«Για τον έρωτα της ζωής σου Ji Kyong;» Απανταει με βαριά ειρωνική σχεδον φωνη.

«Δεν ειναι ο έρωτας της ζωής μου!» Βιάζομαι να απαντησω εντονα και καθαρά.
«Σιγουρα δεν ειναι ο έρωτας της ζωής μου»

«Συγνωμη, ο πρωην έρωτας της ζωής σου» διορθώνει τον εαυτό του.

«Απλα ηταν ενα αγορι που μου αρεσε. Δεν θα γινοταν ποτε τιποτα»

«Εμ συγνωμη!;» Λεει η Luna «ενα αγορι που σου αρεσε;» Αφηνει κατω το kimbap «καθε φορα που τον έβλεπες ελιωνες και οταν τον ειδες με την κοπελα του στο σχολείο ειχες σταματησει να ερχεσαι για μια βδομαδα!» Λεει εντονα και αναστενάζει.
«Και μην ξεχάσουμε πως οταν εφυγε για εξωτερικο έκλαιγες με μαυρο δακρυ» γελαει ελαφρα.

Υπερβολές.

Νταξει.
Ισως οχι και τοσο υπερβολές.
Βασικα ετσι ακριβως εγινε.

«Τουλαχιστον χώρισε με την κοπελα του» λεω στον εαυτό μου ομως με άκουσαν και οι δυο φιλοι μου και η απαντηση τους δεν ηταν αλλη απο ενα γελιο ειρωνικό.

«Τελος παντων, δεν εχει σημασία. Μπορει να επέστρεψε αλλα και παλι δεν αλλαζει το γεγονός οτι εγω ειμαι με τον Jungkook»

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now