Chapter 8

157 16 0
                                    

"Όχι τόσο γρήγορα" μου τραβάει το χέρι μου η Min Jee και εγω βγάζω ένα βογκητο πόνου.

"Τι έγινε;" παίζω την ανηξερη.
Ξερω ότι θα με ρωτήσει για εχθές το βράδυ, που ήμουν και κυρίως με ποιον ήμουν.
Και φυσικά σιγα μην της πω ότι ήμουν με τον Jungkook.

"Έλα τώρα. Αστα αυτά σε εμένα" κάνει έναν μορφασμο πριν αναστεναξει
"Που ήσουν εχθές;" ρωτάει τελικά το αναμενόμενο

"Πήγα να πάρω αυτόγραφο από τους BTS. Δίκιο είχες, κουκλοι όλοι τους!" Κάνω σαν 12 χρόνο κοριτσάκι και το σιχαίνομαι όμως δεν ξέρω τι να της πω.

"Το ξέρω ότι πήγες εκεί βλαμμένη, σε είδα-"

"Με ειδες; Που ακριβώς;" ρωτάω με διάπλατα τα μάτια.

"Την ώρα που έβγαινες έξω. Μετά σε έχασα. Που πήγες;" σταυρωνει τα χέρια μπροστά στο στήθος της.
Η αδελφή μου είναι λίγο πιο ψηλη και πιο αγυμναστη από εμένα. Εγώ πηγαίνω μια στο τόσο γυμναστήριο όμως εκείνη ούτε να το ακούει δεν θέλει.

"Αχ Min Jee!" Φωνάζω όμως επιμένει.
Πω πω

"Μετά πήγα στου Hwan. Ήθελε να μου πει κάτι.." λέω ψέμματα

"Τι;"

"Να μην σε νοιάζει!" Λέω γρήγορα και επιτακτικα

"Και γιατί δεν ήρθες σπιτι;" ρωτάει με σηκωμένο φρύδι.

"Γιατι ήταν αργά και δεν ήθελε να γυρίσω σπίτι μόνη όποτε έμεινα εκεί"
Αναστεναζω με τις ερωτήσεις ανάκρισης.
Ελπίζω να την έπεισα..

"Άκου με Yuri. Το ξέρεις ότι οτιδήποτε γίνει μπορείς να μου μιλήσεις σωστά;" με κοιτάζει στο πρόσωπο και μου πιάνει τρυφερά τα χέρια.

"Ν-ναι το ξερω" τραυλιζω με την απότομη αλλαγή θέματος.
Γνέφει και έπειτα βγαίνει πρώτη έξω από το σπίτι.

Σε όλη την διαδρομή στο σχολείο σκέφτομαι την χθεσινή νύχτα που πέρασα με τον Jungkook. Ρίξαμε πολύ γέλιο, ειδικά όταν ήρθε η διευθύντρια και αρχίσαμε να κρυβόμαστε.

Μπαίνω στον χώρο του σχολείου αργοπορημένα όποτε τρέχοντας πηγαίνω στην τάξη μου.
Κάθομαι δίπλα στον Baek και αρχίζει και μου λέει τι εγινε με την Luna εχθές το βράδυ.
Αυτοί οι δύο είναι ζευγάρι εδώ και 1 χρόνο περίπου. Μαλώνουν αρκετά όμως δεν αντέχουν ο ένας μακριά από τον άλλον. Μερικά άτομα στο σχολειο μάλιστα τους ζηλεύουν.
Η ψιλολιγνη φιγούρα της διευθύντριας εμφανίζεται στον χώρο διακόπτοντας το απίστευτα βαρετό μάθημα του μαθηματικού.

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now