Chapter 40

96 18 2
                                    

Four months later.

«Yuri!» Με φωναζει ο Jonghyun που ειναι μαζι με τον performance director των BTS.

«Πηγαινε μπροστα στην σκηνή και πες μας αν ανοίγουν κανονικα τα πλαϊνά φώτα. Βασικα πες μας τι ανοιγει και τι οχι!» Λεει αγχωμένος.
Χωρις δισταγμό έτρεξα εξω στην σκηνή. Εκει υπήρχαν αρκετοί άνθρωποι και αυτο συμπεριλαμβάνει και τα αστέρια της βραδιάς.
Παρατηρώ την σκηνή μπροστα μου. Τεράστια.

«Τα ανοίγουμε τωρα» ακουω τον Jonghyun στο ακουστικό που φοραω στο αυτι μου. Κανει πιο εύκολη την επικοινωνία μεταξυ μας διότι συνεχώς βρισκόμαστε σε διαφορετικά μέρη κάνοντας εκατο πραγματα σχεδον ταυτόχρονα καθε μερα για την συναυλια.

«Τα πλαϊνά δουλεύουν κανονικα αλλα οχι αυτα μπροστα μπροστα» τους λεω και τους ακουω να αναστενάζουν.

«Για δες τωρα!» Ακουω στο ακουστικό. Ξανα κοιταω τα φώτα αλλα ακομα δεν δουλεύουν.
Παω πιο κοντα και παρατηρώ κατι.

«Νομιζω πως εχουν καεί. Φαινονται μαύρα στο πλάι»
Για ακομα μια φορα τους ακουω να αναστενάζουν.

«Yuri μπορεις να καλέσεις τον τεχνικό; Αν δεν το σηκώσει το τηλεφωνο πηγαινε να δεις αν ειναι στα κεντρικά» λεει και κατευθειαν καλώ στο κινητό την επαφή με το ονομα τεχνικός Ju Jihoon.
Αφου δεν το σήκωσε ουτε την πρωτη ουτε την δευτερη φορα πηγαινω με γρηγορα βήματα ακριβως πισω απο την σκηνή οπου βρίσκεται ενα μεγαλο δωματιο με ηλεκτρικούς διακόπτες και κουμπιά. Ειναι στην ουσία το δωματιο που ελέγχει οτιδήποτε ηλεκτρονικό εχει η συναυλια μαζι και τα φώτα.
Λιγο πριν μπω μεσα στο δωματιο νιωθω ενα ελαφρύ άγγιγμα στον ώμο μου.

«Με τρόμαξες» λεω στον Yeonjin και γυρναω προς το μέρος του.

«Κοιτα τι βρηκα» μου λεει και μου δινει ενα χαρτάκι.

«Τι ειναι αυτο» το κοιταζω καλυτερα και διακρίνεται πανω το ονομα μου.

«Δεν ξερω δεν το άνοιξα» μου λεει και αμεσως ξετυλίγω το χαρτάκι. 

-Καθε φορα που σε βλεπω νιωθω ευτυχισμένος ανθρωπος-

Παραξενεύομαι παρα πολυ. Τι στο καλο ειναι αυτο;

«Ραβασάκι;» Με ρωτάει ο Yeonjin και τον κοιταω.

«Που το βρήκες;»

«Ηταν κολλημένο στο ντουλαπάκι μου. Δεν ειναι πολυ περιεργο. Γιατι το άφησε στο ντουλάπι μου;»

«Δεν ξερω; Δεν εχεις ιδεα ποιος ειναι;» Το ξανα τυλίγω και το χώνω στην τσέπη μου.

𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔Where stories live. Discover now